تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سفر و گردشگری داخلی و خارجی: مروری بر آخرین رخدادها

در دنیای امروز چه در کشورهای توسعه یافته و چه در کشورهای در حال رشد بزرگترین امتیاز برای هر صنعت هر سازمان و هر فرد داشتن تفکر و خلاقیت برای کارآفرینی است. تفکر کارآفرینی موجبات اشتغال زایی و در نهایت رفع بیکاری و کاهش ناهنجاری های اجتماعی می گردد. تفکر کارآفرینی کلید رشد و توسعه اقتصادی هر کشوری شناخته شده است. بر این اساس، موضوع کارآفرینی و ترویج آن در بخش گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه اقتصادی کشور اهمیت پیدا می کند. صنعت گردشگری به عنوان یکی از منابع مهم اقتصادی و عاملی موثر در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جوامع انسانی محسوب می گردد. این صنعت ضمن درآمدزایی و ایجاد کارآفرینی بسیار گسترده موجب نزدیکتر شدن ملل، اقوام و فرهنگ ها به یکدیگر شده است. صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است. بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، ایران رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی و رتبه پنجم جاذبه‌های طبیعی را در جهان دارا است. علاوه بر کار آفرینی در این صنعت، بحث مدیریت هزینه در سفر و گردشگری و حتی در تفریحاتی به این شکل نیز مهم و مطرح می باشد. باید توجه داشت سواد مالی مهارت مهمی برای یک کارآفرین حتی در صنعت گردشگری بشمار می رود. این مهارت یعنی توانایی در تصمیم گیری های مالی حرفه ای و شخصی بصورتی آگاهانه و موثر. لذا توجه به کارآفرینی در زمینه گردشگری باید همراه با دانش و سواد مالی باشد تا علاوه بر مدیریت هزینه های آن، کسب درآمد و سرمایه گذاری در این صنعت به بهترین شکل صورت بگیرد. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط سفر و گردشگری داخلی و خارجی پرداخته شده و یک "گنجینه خبری" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با سفر و گردشگری داخلی و خارجی قرار گرفته و با افزایش دانش و آگاهی مالی خود در جهت زندگی بهتر گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار" را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/03/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/02/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/12/29: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/11/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/5/31: 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/3/31: 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/2/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/7/30: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/6/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/5/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/1/31: 

 

 

 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعید میرجلیلی |   1398/05/10 07:31:57   |
1     0
هنگامی که بحث رضایتمندی گردشگران از یک جاذبه مطرح میشود، بایدبه مؤلفه های مرتبط باارزیابی رضایتمندی توجه نمود. به هر میزان رضایت، توقعات و انتظارات گردشگران تأمین شود به همان میزان جذب گردشگر وتوسعه گردشگری محقق میشود.6مؤلفه مؤثر بر رضایتمندی گردشگران شامل کیفیت محیطی، کیفیت خدمات، کیفیت رفتار جامعه میزبان، کیفیت هزینه خدمات، کیفیت امنیت، کیفیت خدمات حمل و نقل است. همچنین نتایج نشان می دهدکیفیت هزینه خدمات،کیفیت محیطی و کیفیت خدمات حمل و نقل مهمترین عامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران داخلی و خارجی است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضا فلاح تفتی |   1398/05/21 17:45:08   |
1     0
صنعت گردشگری به عنوان یکی از منابع مهم اقتصادی و عاملی موثر در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جوامع انسانی محسوب می گردد.صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است. بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، ایران رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی و رتبه پنجم جاذبه‌های طبیعی را در جهان دارا است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/23 00:01:59   |
1     0
یکی از مشکلاتی که برای گردشگری کشور خارجی مشکل نداشتن زبان مردم اون کشور هست که برای رفع ان باید زبان انگلیسی رو کامل بلد باشیم یا زبان اون کشور رو یاد بگیریم
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics