تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سرمایه گذاری در صنعت گردشگری: مروری بر آخرین رخدادها

صنعت گردشگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده به طوری که برخی کشورها از آن به عنوان منبع اصلی درآمد کشور خود نام می‌برند. بسیاری از کشورها به صورت فزاینده ای به این حقیقت پی برده اند که برای بهبود وضعیت اقتصادی خود باید ابتکار عمل به خرج دهند و درصدد یافتن راه های تازه ای برآیند، توسعه صنعت توریسم ، به ویژه برای کشورهای در حال توسعه که با معضلاتی همچون میزان بیکاری بالا، محدودیت منابع ارزی و اقتصاد تک محصولی مواجه است، از اهمیت فراوانی برخوردار است. صنعت گردشگری از لحاظ اقتصادی فرایندهای گوناگونی را ایجاد می کند که اثرات آن در تولید ناخالص ملی،کارآفرینی،بکارگیری منابع انسانی و بکارگیری بخشهای مختلف اقتصادی نمایان است. صنعت گردشگری از لحاظ اقتصادی فرایندهای گوناگونی را ایجاد می کند که اثرات آن در تولید ناخالص ملی،کارآفرینی،بکارگیری منابع انسانی و بکارگیری بخشهای مختلف اقتصادی نمایان است. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با سرمایه گذاری در صنعت گردشگری پرداخته می شود. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با سرمایه گذاری در صنعت گردشگری قرار گرفته و با افزایش دانش و آگاهی مالی خود در جهت زندگی بهتر گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفیکیک هر ماه ارائه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/9/30: 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/7/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/3/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/11/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/2/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/1/31: 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعید میرجلیلی |   1398/05/10 07:39:03   |
0     0
تاریخ غنی، طبیعت چهارفصل، فرهنگ گوناگون، ناشناخته بودن و قیمت پایین خدمات از جمله دلایلی است که ایران را به یکی از کشورهای با پتانسیل بالا در حوزه گردشگری تبدیل کرده است. و با سرمایه گذاری صحیح در این حوزه ایران میتواند به یکی از قطب های گردشگری آسیا تبدیل شود و با کشور ترکیه که در هر سال بین 25 تا 40 میلیون گردشگر ورودی دارد، رقابت کند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سید مجتبی مطهری |   1398/05/16 21:57:25   |
0     0
سرمایه گذاری در این صنعت بسیار به صرفه است به شرطی که کشور ما کار هایی انجام دهد که گردشگرای زیادی رو جذب کند مثل امنیت گردشگران یا قانونی بزارند که هر کی به گردشگر توهین کرد و ... پیگرد قانونی داشته باشه مثلا همین چند وقت پیش یه گردشگر المانی که با دوچرخه سفر میکرد را در شمال کشور مورد حمله قرار دادند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/22 23:52:26   |
0     0
ایران با وجود داشتن پتانسیل های بالای گردشگری نیاز به تامین زیر ساخت های مناسب در راستای افزایش جذب گردشگر را دارد. از جمله این زیر ساخت ها می توان به تامین امکانات مناسب برای توریسم درمانی، تامین هتل و ساخت مکان های تفریحی، تامین وسایل حمل و نقل با کیفیت، توسعه سیستم های ارتباطی و خدمات رزرواسیون (رزرواسیون آنلاین)، احیا و بازسازی مناطق گردشگری (مانند کاروانسراهای قدیمی) اشاره کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics