تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حمل و نقل هوایی و زمینی: مروری بر آخرین رخدادها

زیر ساخت ها به خصوص حمل ونقل و توسعه آن ، در گردشگری دارای اهمیت است.امروزه توسعه جهانگردی به عنوان پر درآمدترین صنعت روز دنیا یکی از اهداف اصلی برنامه ریزان است دست اندرکاران و مسئولان دولت های حاکم در اکثر کشورهای جهان است. افزایش جمعیت پیشرفت علوم و فنون افزایش زمان آزاد و فراغت و بسیاری عوامل دیگر باعث جلب توجه مردم به مقوله جهانگردی شده است لذا متخصصیان این صنعت با توجه به شناخت و آگاهی ویژه خود اذعان دارند که توسعه جهانگردی بدون پیشرفت و توسعه زیر ساختها وارکان آن به هیچ عنوان میسر نمی گردد. توسعه حمل ونقل تاثیر عمده ای بررشد وهدایت این صنعت داشته است.فراهم بودن امکانات حمل ونقل مناسب ،مطمئن راحت، سریع وارزان شرط لازم توسعه گردشگری است. بسط وگسترش ارتباطات و وسایل مدرن حمل ونقل، توسعه خدمات هواپیمایی و فرودگاهی و بهره برداری از راههای ارتباطی و مواصلاتی براستقبال گردشگران بر مقصد های گردشگری خواهد افزودعلاوه بر این، امروزه حمل و نقل یکی از اجزاء مهم اقتصاد ملی محسوب می گردد و بدلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد. این بخش دربرگیرنده فعالیتهایی است که به شکلی گسترده در تمامی زمینه های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیتهای اقتصادی نقش غیرقابل انکاری برعهده دارد. توجه به صنعت حمل و نقل و ابزار و موارد استفاده، از آن جهت باید همراه با دانش و سواد مالی باشد که علاوه بر مدیریت هزینه های آن، کسب درآمد و سرمایه گذاری در این صنعت نیر قابل توجه و مهم می باشد. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با صنعت حمل و نقل پرداخته شده و یک "گنجینه خبری" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار با صنعت حمل و نقل قرار گرفته و آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است . "هوای بازار" را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنیید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/09/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/02/31:

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/12/29:

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/10/30:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/7/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/4/31: 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/2/31: 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/1/31: 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/11/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/5/31: 

 

 

 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعید میرجلیلی |   1398/05/10 07:43:39   |
0     0
حمل و نقل هوایی یکی از مطمئن ترین روشهای حمل و نقل است. در عصر کنونی که زمان ارزش فراوانی پیدا کرده است و در کشور وسیعی مانند ایران که فواصل زیادی بین شهر ها وجود دارد‍‍، حمل و نقل هوایی نقش بسیار مهمی را در زمینه حمل و نقل بین المللی دارد. حمل و نقل هوایی شامل اجاره هواپیما ، خدمات زمینی فرودگاه و رسیدن بسته ، کالا و یا کالا های مورد نظر در زمینه های مختلف صنعتی و غیر صنعتی به مشتریان و یا سایر سرویس گیرنده ها و سرویس دهنده ها می باشد. صنعت هوایی و هوانوردی کشور شامل ارگان های سازنده هواپیما، شرکت های اپراتور، دستگاه نظارتی،شرکت های تعمیر و نگهداری ،آموزش های خلبانی،مهمانداری و غیره می باشد .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سید مجتبی مطهری |   1398/05/16 22:01:35   |
0     0
یکی از مواردی که برای صنعت گردشگری مهم است مسئله حمل و نقل است که برای جذب بیشتر گردشگر باید حمل و نقل بهبود یابد مثلا ارزان کردن قیمت ها و استفاده از وسایل نقلیه خوب
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/22 23:50:06   |
0     0
حمل و نقل زمینی به دسته های مختلفی در مقیاس بین المللی و داخلی تقسیم می شود . کسب و کار حمل و نقل بین المللی به صورت زمینی عموماً برای حمل و نقل کالای داغ بازار توسط تجار و شرکت های مختلف با سرویس های متفاوت انجام می شود .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics