تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مصرف برنامه ریزی شده و مدیریت سبز در خانواده: مروری بر آخرین رخدادها

صرفه جویی کردن و مدیریت هزینه های خانواده، به هیچ عنوان به معنای گذراندن یک زندگی بدون تفریح و سرگرمی نیست، اما متاسفانه بعضی از افراد این دو موضوع را با یکدیگر اشتباه می گیرند. کنترل و مدیریت مسائل مالی در صورتی که آموزش کافی دیده و تجربه کافی داشته باشید بسیار آسان تر از آن چیزی که تصور می کنید. برای کنترل خرج و درآمد خود می توانید از راهکارهایی استفاده کنید تا بودجه دقیق خود را تعیین و بر اساس آن برای نیازهای ضروی زندگی و خواسته هایتان برنامه ریزی نمایید. انجام امور ذکر شده بیانگر مدیریت پول و از ابعاد سواد مالی می باشد علاوه براین دانش و سواد مالی باعث افزایش ثروت و پویایی اقتصادی می شود لذا اقدامات زیست محیطی و آموزه های سواد مالی به هم گره خورده و استقرار و پویایی مسئولیتهای اجتماعی را به همراه خواهند داشت. با آموزش سواد مالی می توان طرح مدیریت سبز که با هدف دستیابی به توسعه پایدار با توجه به کاهش مصرف منابع پایه حیاتی و انرژی می باشد را بهتر و کامل تر در خانواده ها پیاده سازی کرد در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با مصرف برنامه ریزی شده و هزینه های خانواده پرداخته و یک "گنجینه خبری" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با مصرف برنامه ریزی شده و هزینه های خانوارقرار گرفته و با آگاهی بیشتر تصمیمات مالی بهینه تری بگیرید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار" را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1400/02/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/06/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/11/30: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/10/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/5/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/4/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/1/31: 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/7/30:

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/6/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/5/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: جمعی ار نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

حسن دستان |   1398/05/10 11:45:16   |
0     0
شورهای جهان برای مدتی طولانی است که مشغول بهره‌برداری و استفاده از منابع طبیعت هستند و این وابستگی به محیط‌زیست بی‌شک در آینده نیز ادامه خواهد داشت. دستیابی به اهداف توسعه پایدار، مستلزم مصرف بهینه از منابع در کشور است. بنابراین باید راه و روش بهره‌برداری و محافظت از منابع‌ طبیعی را به منظور پیشگیری از بحران‌های زیست‌ محیطی بیاموزیم. در ایران نیز اجرای برنامه مدیریت سبز در حوزه محیط ‌زیست و منابع ‌طبیعی که شامل مدیریت مصرف انرژی، آب، مواد اولیه، تجهیزات، کاهش تولید پسماند، بازیافت آن‌ و بازچرخانی پساب، در کلیه دستگاه‌های اجرائی، مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی است؛ از اولویت‌های برنامه ششم توسعه کشور است. استقرار نظام مدیریت سبز در راستای مدیریت و کاهش مصرف منابع امری ضروری محسوب می‌شود؛ به همین منظور در این مقاله پس از توصیف و مشخص نمودن ابعاد و اهداف مدیریت سبز به بررسی نتایج مدیریت صحیح مصرف منابع پرداخته شده است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1398/05/14 12:58:06   |
0     0
مدیریت مصرف انرژی، مواد و حفظ محیط زیست در سازمان با بکارگیری موثر و کارآمد تمامی منابع مادی و انسانی، سازماندهی و برنامه‌ریزی به منظور هدایت آن‌ها جهت نیل به اهداف محیط زیستی.مدیریت سبز بکارگیری موثر و کارامد تمامی منابع مادی و انسانی برای هدایت و کنترل سازمان جهت نیل به اهداف زیست محیطی با سازماندهی و برنامه ریزی می باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فرزانه توحیدفر |   1398/05/17 00:22:47   |
0     0
مدیریت هزینه های زندگی به هیچ وجه به معنای جلوگیری از تفریح و سرگرمی خانواده ها نمی باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده تشکری بافقی |   1398/05/21 23:12:52   |
0     0
امروزه انسان ها همانند گذشتگان خود را آرزوها و خواسته هایی رو به رو هستند که به ناچار برای رسیدن به آن ها باید هزینه هایی بپردازند. اما متاسفانه شرایط اقتصادی و دخل و خرج زندگی به بسیاری از ما اجازه نمی دهد تا به تمامی آنچه دلمان می خواهد، دست یابیم و در نتیجه هیچ راهی جز کاستن هزینه های غیرضروری نداریم
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعید میرجلیلی |   1398/05/27 13:04:56   |
0     0
انسان برای پیشرفت در زندگی وتوفیق در آینده نیازمند برنامه‌ریزی است. کارشناسان اقتصاد خانواده در تعریف برنامه‌ریزی مالی می‌گویند، مجموعه‌ای از پیش‌بینی‌های مالی که هر فرد را برای یک زندگی با آرامش و آسایش در آینده نزدیک و دور آماده می‌کند. این برنامه‌ریزی شامل جنبه‌های مختلفی است که فقط به پس‌انداز کردن و سرمایه‌گذاری هنگفت در سرمایه‌گذاری‌های خاص خلاصه نمی‌شود. این سرمایه‌گذاری‌ها فقط بخش کوچکی از یک برنامه‌ریزی جامع هستند. در یک برنامه‌ریزی مالی کامل و دقیق، وضعیت مالی امروز فرد یا خانواده بررسی شده و اهداف مالی در آینده نزدیک و دور نیز مورد نظر قرار خواهد گرفت و با توجه به آنها روش یا روش‌های حصول این اهداف و قابل دسترس بودن آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/27 17:23:15   |
0     0
یکی از دلایل بررسی مدیریت هزینه قبل از شروع هر پروژه ، جلوگیری از هر گونه اختصاص بودجه و هزینه بیش از حد، کاهش هزینه ها و یا کم کردن پیش بینی هزینه ها ست.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics