تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تخلفات و حوادث قضایی و انتظامی در خانواده: مروری بر آخرین رخدادها

خانواده اولین و مهمترین نهاد اجتماعی است که هر فردی از بدو تولد با آن مواجه می شود. به طبع با رشد فرد، می تواند شکل این خانواده تغییر یافته و از خانواده پدری به خانواده زناشویی تغییر شکل دهد. به هر صورت، خانواده به هر شکلی که باشد مانند هر نهاد دیگری قوانین و مقرراتی دارد که اغلب افراد از بسیاری از این قوانین آگاه نیستند. چه بسا در هنگام بروز مشکلات احتمالی، با سردرگمی ناشی از این ناآگاهی مواجه شوند. در دهه اخیر پرونده های بسیاری در ارتباط با جرائم خانواده مانند مهریه و ارث به دادگاه ها ارجاع شده اند. این مسائل به این دلیل که مستقیا خانواده را تحت تاثیر قرار می دهند مهم و اساسی اند. . اما چرا داشتن سواد مالی در این زمینه مهم است؟ سواد مالی هرکس، بسته به وضعیت، مسئولیت و اهدافش در زندگی متفاوت است. روشی که افراد در کسب درآمد و یا نوع مدیریتی که در خرج کردن آن پیش می گیرند به همان سواد مالی بستگی دارد. روش مقابله هر کس با بحران های مالی و مشکلات اقتصادی ، خانوادگی و تخلفات قضایی و... با دیگری متفاوت است و به اطلاعات مالی او بستگی دارد. مطالعه اخبار مرتبط با تخلفات و حوادث قضایی و انتظامی در خانواده و... برای آگاهی اعضای خانواده با قوانین ، جرایم و تعزیرات مربوط از ضروریات است. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با تخلفات و حوادث قضایی خانواده مربوط به آن پرداخته و یک "گنجینه خبری" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با تخلفات و حوادث قضایی خانواده قرار گرفته و آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار" را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با تخلفات و حوادث قضایی خانواده مربوط به آن پرداخته می شود. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با تخلفات و حوادث قضایی خانواده قرار گرفته و آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفیکیک هر ماه ارائه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/7/30: 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/6/31: 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/5/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/8/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: جمعی ار نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

محمدامین خان زادگان |   1398/05/09 22:56:14   |
0     0
خانواده مهمترین عنصر در زندگی می باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1398/05/14 23:01:13   |
0     0
در بحث مشکلات، عوامل مختلفی وجود دارند. آنچه در درجه اول اهمیت است و باعث طلاق و تزلزل در خانواده می‌شود، فقر اقتصادی است و فقر هم ناشی از عوامل مختلف است، از آن جمله بیکاری و درآمدهای پایین. وقتی بخشی از جامعه نتوانست خانواده‌اش را از نظر اقتصادی تأمین کند گرایش به طلاق بیشتر می‌شود.
عامل دوم، بی‌بندوباری مردان و زنان است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده تشکری بافقی |   1398/05/21 22:58:16   |
0     0
دادگاه خانواده دادگاهی است که قوه قضاییه به جهت رسیدگی به اختلافات مرتبط با امور خانواده تاسیس کرده است.بر طبق قانون مذکور وجود قاضی مشاور زن علاوه بر قاضی رسیدگی کننده پیش بینی شده است قضات دادگاه خانواده می بایستی متاهل و حداقل چهار سال سابقه خدمت قضایی داشته باشند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/27 17:14:27   |
0     0
نوزاد در خانواده به دنیا می‌آید و اولین تعاملات خود را با محیط آغاز می‌کند. در این کانون اولیه اولین تأثیر و تأثرات متقابل آغاز می‌شود و کودک کم کم در فرآیند رشد و اجتماعی قرار می‌گیرد. همانطور که روان شناسان معتقدند سالهای اولیه کودکی نقش بسزایی در رشد شخصیت و آینده او دارد. بیشتر طرحواره‌ها و شناختهای کودک از خود ، اطرافیان و محیط در این دوران شکل می‌گیرد. میزان سلامت جسمانی و روانی کودک بسته به ارتباطی است که خانواده با وی دارد و تا چه حد تلاش می‌کند نیازهای او را برآورده سازد.
کودکانی که در این سنین از لحاظ عاطفی و امنیتی در خانواده تأمین نمی‌شوند به انواع مشکلات مبتلا می‌شوند. مشکلات این کودکان اغلب با شیطنتها ، دروغگوییها و حرف نشنیدنهای ساده شروع می‌شود و با توجه به وضع نابسامان خانواده به بزهکاریها و جنایات بزرگسالی منتهی می‌شود. سخت گیری زیاد والدین یا بی‌توجهی آنها ، یا ننر و لوس بار آوردن کودک و برآورده ساختن کلیه نیازهای منطقی و غیر منطقی او ، شخصیت سالمی را به بار نخواهد آورد. سلامت خود خانواده ، تعادل شخصیتی والدین و آشنایی آنها به اصولی که می‌تواند محیط خانواده را سالمتر سازد، بسیار حائز اهمیت است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics