تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بازار ارز: فرصت بهینه، راهنمای خرید/ سرمایه گذاری و ریپورتاژ آگهی

تغییر نرخ ارز، مجموعه‌ای از تغییرات متفاوت و حتی متضاد را در بخش خارجی و داخلی اقتصاد به همراه دارد که برآیند آن میتواند عملکرد اقتصاد کشور را تحت تاثیر مثبت یا منفی قرار دهد. تعیین نرخ ارز از یک طرف نقش موثری در صادرات و واردات و به تبع آن تنظیم و تعدیل تراز تجاری و تراز پرداخت‌های کشور دارد و از طرف دیگر از نقش موثری در تعیین قدرت رقابتی تولیدکنندگان داخلی در برابر رقبای خارجی در بازارهای داخلی و خارجی و به تبع آن تعیین میزان تولید و اشتغال برخوردار است. بنابراین آگاهی و آگاهی بخشی در ارتباط با نرخ ارز از ضروریات امروز است. در این راستا مروری بر اخرین رخدادهای خبری نرخ ارزها در بخش لحظه نگر طلا و ارز ارائه شده است.

در این خبر ویژه با ارائه اخبار مرتبط با نرخ  ارز ها، به مروری بر تازه های نرخ ارزها منتشر شده در رسانه های معتبر کشور  پرداخته می شود. با رصد کردن روزانه این صفحه، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و با استفاده از فرصتهای بهینه در بازار و همچنین مدیریت تهدیدها و ریسک های احتمالی در این زمینه در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت عناوین مهم تا امروز, کلیه رویدادهای خبری مرتبط تا تاریخ روز ارائه شده و بخش های دیگر خبر, بیانگر مروری بر مهم ترین ها در ماههای قبل می باشد.

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا امروز: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع بخشی از محتوای دوره مجازی"آشنایی با انواع بانک"در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به خدمات بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

منبع خبر: تیم متفکران نوین مالی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics