تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون مترجمان رسمی

مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی معاونت حقوقی قوه قضاییه با بیان اینکه از امروز سه شنبه ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون مترجمان رسمی آغاز می‌شود گفت: این آزمون توسط سازمان سنجش و آموزش کشور و در دو مرحله به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

 

 

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی قوه قضاییه، احمد اسدیان مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی معاونت حقوقی قوه قضاییه از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون مترجمان رسمی از امروز خبر داد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ضمن اعلام برگزاری آزمون مترجمان رسمی در آبان ماه سال جاری افزود: این آزمون توسط سازمان سنجش و آموزش کشور و در دو مرحله به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود؛ افراد موفق در کسب حداقل امتیاز ۵۰ درصد نمره آزمون کتبی برای مصاحبه دعوت می‌شوند و پس از طی مراحل اداری پروانه دریافت خواهند کرد.

 

مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی معاونت حقوقی قوه قضاییه در خصوص نیازسنجی برگزاری آزمون مترجمان رسمی گفت: جذب مترجم رسمی متناسب با نیاز استان‌ها به مترجم و اطلاعاتی که اداره کل اسناد و امور مترجمان طی بررسی‌های آماری کسب کرده است، انجام می‌شود و در این میان اولویت ما با شهر‌های فاقد مترجم رسمی و نیز زبان‌هایی است که تعداد مترجمان آن کم است.

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

 

وی افزود: این آزمون در ۱۴ رشته زبان‌های اردو، اسپانیایی، آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی آذری، ترکی استانبولی، چینی، روسی، ژاپنی، عربی، فرانسه، کردی و کره‌ای برگزاری می‌شود و در نهایت تعداد ۱۷۷ مترجم رسمی در رشته زبان‌های یاد شده جذب خواهند شد.

 

مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی معاونت حقوقی قوه قضاییه در پایان خاطرنشان کرد: آزمون جذب مترجمان رسمی در بیست و پنجم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود و متقاضیان از امروز سه شنبه می‌توانند برای ثبت نام در این آزمون به پایگاه اینترنتی www.ekfam.ir و یا www.sanam.ekfam.ir مراجعه کنند.

منبع خبر: خبرگزاری میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics