تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قیمت و ورزش: فرصت بهینه، راهنمای خرید و سرمایه گذاری و قیمتها

ورزش اصلی‌ترین راه برای حفظ سلامت بدن است. برخی از افراد شغل و حرفه اصلی شان ورزش است به عبارتی به صورت حرفه ای به ورزش می پردازند مربیان باشگاه ها و ورزشکاران ملی از این قبیل هستند. اما بیشتر خانواده‌ها میان مشکلات متعدد روزمره خود به این نیاز اساسی آنچنان که باید توجهی نداشته و برای ورزش وقت یا هزینه صرف نمی کنند یا اصلا وقت یا هزینه‌ای نمی‌ماند که با فعالیت بدنی گامی در تامین سلامت جسمی و روحی‌شان بردارند. اگر دانش و سواد مالی در این زمینه در نظر گرفته شود در درجه اول با کمک ورزش می توان خود مراقبتی و پیش گیری های ممکن از انواع بیماری ها و مشکلات جسمی و روحی را توجیه کرد و در مراتب بعد توجه به هزینه های انواع ورزش، خرید دستگاه های ورزشی مورد نیاز جهت سلامتی و توجه به ابعادی درآمدی و از همه مهمتر سرمایه گذاری در زمینه ورزش، در این مبحث قابل توجه می باشد. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با ورزش و دیدگاه مالی به ورزش پرداخته شده و یک "گنجینه خبری" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با ورزش و دیگاه مالی به ورزش قرار گرفته و با افزایش دانش و آگاهی مالی خود در جهت زندگی بهتر گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار" را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/06/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/05/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/6/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سید مجتبی مطهری |   1398/05/18 21:17:23   |
0     0
در جامعه امروزی ورزش یک راه بسیار خوب برای کسب درامد محسوب میشود به عنوان مثال تاسیس باشگاه های بدنسازی یا بازیکن حرفه ای فوتبال و والیبال و ...
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/26 23:35:03   |
0     0
بعضی اشخاص که می توانند وسایل ورزشی تهیه کنند در خانه و به طور خصوصی ورزش میکنند و اون دسته از اشخاص که شرایط ندارن با مراجعه به مراکز ورزشی و به طور گروهی ورزش میکنند .اغلب مردم گروه دوم هستن و اینگونه میشه که سرمایه گذارانی که در این رشته سرمایه گذاری میکنند می توانند کسب درامد بکنند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعید میرجلیلی |   1398/05/28 11:08:14   |
0     0
سرمایه گذاری حامیان در صنعت ورزش به عنوان عنصر آمیخته‌ی بازاریابی ورزشی، از منابع اصلی و رایج در این صنعت به شمار می رود. با این حال، موانعی در راستای جذب حامیان مالی در صنعت ورزش وجود دارد. مدیران و مسئولین ورزشی بایستی با بهره گیری از متخصصان بازاریابی ورزشی، ایجاد شرایط مناسب جهت ارتباط بهتر دولت با شرکت ها، پوشش رسانه ای، تبلیغات و اماکن و امکانات مناسب تبلیغاتی و نیز با جذب بازیکنان و مربیان مشهور، در راستای رفع موانع جذب حامیان مالی ورزشی شرایط مناسب و بهینه ای را ایجاد نمایند تا حامیان با اطمینان بیشتری در این صنعت سرمایه‌گذاری نمایند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics