تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سفر و گردشگری: فرصت بهینه، راهنمای خرید و سرمایه گذاری و قیمتها

گردشگری یا توریسم (tourism) در اصل به مسافرت های تفریحی گفته می‌شود. گردشگر یا توریست (tourist) به شخصی گفته می‌شود که به گردشگری می‌پردازد. در حال حاضر گردشگری به صورت یک صنعت، و کسب و کاردرآمده است حضور گردشگران باعث رونق اقتصادی مکان های گردشگری می شود. کشور ایران یکی از قطب‌های مهم گردشگری در جهان به شمار می‌رود که با برخورداری از سابقه دیرین تمدن و فرهنگ، طبیعت و شرایط اقلیمی گوناگون و عوامل دیگر از این دست، توانایی قرارگیری در جایگاه مناسب نقاط پرجاذبه گردشگری در سطح آسیا و بین‌المللی را دارد. از طرف دیگرزمانی که طبقه متوسط مردم جامعه توانایی مالی بیشتری پیدا کنند به مسافرت های بیشتری رفته و روحیه و نشاط بیشتری به دست می آورند. اغلب در گردشگری بیش از هر چیز آب و هوا، فرهنگ یا طبیعت مقصد خود مورد نظر باعث جلب گردشگران می شود. به هر میزان رضایت، توقعات و انتظارات گردشگران تأمین شود به همان میزان جذب گردشگر و توسعه گردشگری محقق می شود.. توجه به گردشگری و ابزار و مکانهای مربوط از آن جهت باید همراه با دانش و سواد مالی باشد که علاوه بر مدیریت هزینه های آن، کسب درآمد و سرمایه گذاری در این صنعت نیر قابل توجه و مهم می باشد. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط سفر و گردشگری پرداخته و یک "گنجینه خبری" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با سفر و گردشگری قرار گرفته و با افزایش دانش و آگاهی مالی خود در جهت زندگی بهتر گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/12/30: 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/11/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/06/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/05/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/04/31:

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/03/31:

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/02/31:

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/12/29:

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/11/30:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/5/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/1/31: 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/12/29: 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/11/30: 

 

 

 

 

مروری عناوین مهم خبری تا 1397/10/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/6/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعید میرجلیلی |   1398/05/08 13:35:36   |
0     0
گردشگری یا توریسم ( tourism) به‌طور کلی به عنوان مسافرت تفریحی در نظر گرفته می‌شود. هر چند که در سال‌های اخیر شامل هرگونه مسافرتی می‌شود که شخص به واسطه آن از محیط کار یا زندگی خود خارج شود. به کسی که گردشگری می‌کند گردشگر یا توریست (tourist) گفته می‌شود. واژه گردشگر از زمانی پدید آمد که افراد طبقه متوسط اقدام به مسافرت کردن نمودند. از زمانی که مردم توانایی مالی بیشتری پیدا کردند و عمرشان طولانی‌تر شد، این امر ممکن شد. اغلب گردشگرها بیش از هر چیز به آب و هوا، فرهنگ یا طبیعت مقصد خود علاقه‌مند هستند. ثروتمندان همیشه به مناطق دوردست سفر کرده‌اند، البته نه به صورت اتفاقی، بلکه در نهایت به یک منظور خاص. به‌طور مثال برای دیدن ساختمان‌های معروف و آثار هنری، آموختن زبان‌های جدید و چشیدن غذاهای متفاوت. گردشگری سازمان‌یافته امروزه یک صنعت بسیار مهم در تمام جهان است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/23 00:42:30   |
0     0
تاریخ غنی، طبیعت چهارفصل، فرهنگ گوناگون، ناشناخته بودن و قیمت پایین خدمات از جمله دلایلی است که ایران را به یکی از کشورهای با پتانسیل بالا در حوزه گردشگری تبدیل کرده است. و با سرمایه گذاری صحیح در این حوزه ایران میتواند به یکی از قطب های گردشگری آسیا تبدیل شود و با کشور ترکیه که در هر سال بین 25 تا 40 میلیون گردشگر ورودی دارد، رقابت کند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics