تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رونمایی از سه آیفون جدید با قابلیت و قیمت‌های جدید

اپل شب گذشته در رویدادی از سه مدل گوشی آیفون جدید مدل ۲۰۱۸ خود تحت‌عنوان آیفون ۱۰ اس، آیفون ۱۰ اس مکس و آیفون ایکس آر رونمایی کرد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، سرانجام شب گذشته انتظار بسیاری از کاربران و علاقمندان به محصولات شرکت اپل به پایان رسید و اپل همانند رسم هر ساله خود، در رویدادی در ماه سپتامبر اقدام به معرفی و رونمایی از محصولات جدیدی نظیر گوشی های هوشمند، نسل جدیدی از ساعت اپل واچ و اسپیکرهای هوشمند هوم پاد کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

آیفون ۱۰ اس (iPhone ۱۰s) که در سه مدل با ظرفیت حافظه  ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه می شود، قیمت هر یک از مدل های آن به ترتیب ۹۹۹، ۱۱۴۹ و ۱۳۴۹ دلار اعلام شده است این در حالی است که سه مدل از نسخه بزرگتر این پرچمدار یعنی آیفون ۱۰ اس مکس (iPhone ۱۰s max)، به ترتیب در قیمت های ۱۰۹۹، ۱۲۴۹ و ۱۴۴۹ دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

 

همانطور که قبلا گفته شده بود، اپل قصد داشت یکی از این سه مدل گوشی را مقرون به‌صرفه‌تر از دو پرچمدار دیگر اعلام و معرفی کند و برای تهیه نمایشگر آن از پنل های ال سی دی بجای اولد گران قیمت استفاده کند. این مدل آیفون که آیفون ایکس آر ( iPhone XR) نام دارد، برای جایگزینی آیفون ۸ و ۸ پلاس معرفی شده و با ویژگی تشخیص چهره هوشمند ( Face ID) و نمایشگر بدون حاشیه، قرار است با قیمت حداقل ۷۴۹ دلار  و حداکثر ۸۹۹ دلار به فروش برسد. این گوشی همچنین به رنگ های متنوع از جمله مشکی، آبی، زرد، مرجانی و قرمز مجهز است و علاقمندان قادر خواهند بود با انتخاب رنگ مورد علاقه خود، اقدام به سفارش و خریداری این محصول مقرون بصرفه کنند.

 

همچنین دو پرچمدار آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس هر دو از دو سیم کارت پشتیبانی می کنند و این خبری که چندی پیش توسط یکی از تحلیلگران فعال در حوزه فناوری در فضای مجازی منتشر شده بود را تایید می کند. این نخستین باری است که اپل تصمیم گرفته است یک گوشی با پشتیبانی بیش از یک سیم کارت را معرفی و روانه بازارهای جهانی کند و این به طور قطع بسیاری از کاربران را خوشحال کرده و به تعداد طرفدارانش خواهد افزود چراکه احتمال زیادی وجود دارد بسیاری به دلیل تک سیمکارته بودن گوشی های آیفون، به سمت سایر برندهای موبایل رفته بودند و اکنون با این قابلیت جدید، باری دیگر به سمت گوشی های آیفون اپل کشانده و جذب شوند.

 

استفاده از دو سیم‌کارت در گوشی‌های هوشمند یکی از دلایلی است که گوشی‌های هوشمند اندرویدی را در مقایسه با آیفون محبوب‌تر کرده است چراکه بسیاری از کاربران این روزها از دو یا چندین سیم‌کارت استفاده می‌کنند که پشتیبانی از این قابلیت می‌تواند مزیت بزرگی در خریداری و انتخاب موبایل باشد

 

لازم به ذکر است که سفارش اولیه آیفون ۱۰ اس از روز ۱۴ سپتامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی آغاز شده و نخستین روز عرضه این محصولات نیز ۲۱ سپتامبر در نظر گرفته شده است که البته پیش بینی می شود عرضه آیفون ایکس آر نسبت به دو پرچمدار دیگر، اندکی دیرتر حدودا ۲۴ اکتبر باشد.

 

یکی از دلایلی که اپل به فکر معرفی و عرضه یک مدل ارزان قیمت و مقرون بصرفه با قابلیت های مشابه پرچمدارانش افتاد، فروش دور از انتظار و نه چندان موفقیت آمیز پرچمدار قبلی آن یعنی آیفون ۱۰ (ایکس) بود که گفته می شود تنها اپل توانسته است ۶۰ میلیون دستگاه را در جهان به فروش برساند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics