تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

۲۷ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به توسعه ورزش همگانی اختصاص یافت

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس به دنبال جلوگیری از حقوق نامتعارف است گفت: ۲۷ درصد از بودجه مالیات بر ارزش‌افزوده در برنامه ششم توسعه به ورزش همگانی اختصاص‌یافته است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تیم متفکران نوین مالی به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرمسار، غلامرضا کاتب پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهرستان گرمسار ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: امروز توجه به ورزش همگانی مورد توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه 80 درصد مردم در کشورهای پیشرفته در ورزش‌های همگانی شرکت می‌کنند خاطرنشان کرد: در ایران این آمار 22 درصد است و ما را از دیگر کشورها در میانگین جهانی پایین انداخته است.

 

زیرساخت‌های رسانه ملی تقویت می‌شود/اختصاص اعتبار 380 میلیارد تومانی به صداوسیما

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تقویت رسانه ملی به عنوان رسانه مادر گفت: توسعه بنیه و زیرساخت صداوسیما مورد توجه نمایندگان مجلس بوده است.

 

کاتب اضافه کرد: در بودجه سال 96 کل کشور نیز از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی 380 میلیارد تومان اعتبار برای تقویت بنیه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اختصاص داده شد تا به تهیه برنامه‌های پرمحتوا بپردازند.

 

وی حرکت مردم را برای شرکت در پیاده‌روی بسیار ارزشمند دانست و گفت: سلامتی و نشاط مردم در سحرخیزی آنان است که این در کشور ما مورد غفلت واقع‌شده است.

 

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: برخی از شهروندان گویا خلاف چرخش طبیعت حرکت می‌کنند و شب دیرهنگام می‌خوابند و صبح نیز دیرهنگام بیدار می‌شوند و این مانع نشاط و سلامتی آنان می‌شود.

 

مجلس به دنبال جلوگیری از حقوق نامتعارف است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه سال 96 را با تحول آغاز کنید افزود: نهاد مجلس نهاد مقدسی است که برای پاسخگوی به مردم به وجود آمد.

 

کاتب با اشاره به انتشار برخی اخبار از سوی رسانه‌ها درباره تعیین حقوق‌های نجومی از سوی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس هرگز حقوق نجومی تعیین نکرده بلکه درصدد جلوگیری از دریافت‌های نامتعارف هستیم.

 

وی تصریح کرد: حتی برای حقوق قانون‌گذاران نیز شورای حقوق و دستمزد تشکیل‌شده است.

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics