تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

"شعله‌ور" به مرز یک میلیارد تومان رسید / فروش چهار میلیاردی "تنگه ابوقریب"

در حالیکه به روزهای پایانی شهریور ماه نزدیک می‌شویم، سینماها در هفته گذشته تقریبا روزهای پرجنب و جوشی داشتند

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از هنر انلاین مجموع فروش "تنگه ابوقریب" ساخته بهرام توکلی به چهار میلیارد و 100 میلیون تومان رسید. در خلاصه داستان فیلم آمده است: در ٢١ تیرماه ١٣۶٧، حمله وسیعی سراسر جبهه جنوب را درگیر می‌کند، یکی از نقاط حساسی که دشمن قصد عبور از آن و رسیدن به شهرها و جاده‌های کلیدی ایران را دارد تنگه ابوقریب است، تنگه‌ای که نام و خاطره‌اش در میانه تاریخ رسمی روزهای پایانی جنگ گم‌شده ... تنگه‌ای که محل مقاومت افراد گردان عمار بود ... جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، قربان نجفی و مهدی قربانی بازیگران این فیلم هستند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

"شعله‌ور" به کارگردانی حمید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که توانست نظر منتقدان و داوران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را جلب کند، موفق شد طی این مدت 920 میلیون تومان فروش داشته باشد. این فیلم در شش رشته کاندید دریافت سیمرغ بلورین شد و امین حیایی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند. فیلمنامه "شعله‌ور" به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد. زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدی نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

"یک کیلو و بیست و یک گرم" به کارگردانی رحیم طوفان یک اثر اجتماعی است و زندگی سه قشر از طبقه فرهنگی را روایت می‌کند. این فیلم از روز چهارشنبه هفته گذشته به روی پرده سینماها رفت و تاکنون 30 میلیون تومان فروخته است. در این فیلم لیلا زارع، سعید آقاخانی، فرشته صدر عرفایی، آناهیتا افشار، بابک انصاری، روشنک گرامی، مریم کاویانی، رهام مخدومی، سمیرا ذکایی و بازیگران خردسال ساغر کیان راستی و مانلی اصفهانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است به سرگروهی سینما ماندانا اکران شود.

 

فیلم "چراغ‌های ناتمام" به کارگردانی مصطفی سلطانی و تهیه کنندگی مجید اسماعیلی و مجتبی امینی که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت، طی مدت یک هفته موفق شد به فروش 25 میلیون تومانی دست یابد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: آیا تا حالا شده فکر کنین یه چیزی دور و برتون درست نیست و ندونین اون چیه؟ بین هزار هزار نفر آدم راه برین اما تنهای تنها باشین... روزا پشت سر هم بگذرن و شما کاری از دستتون برنیاد... فکر کنین سر جاتون نیستین اما ندونین چطوری باید برسین به اون جایی که دلتون می خواد... هیچکس نباشه که با یه جمله بهتون قوت قلب بده... مجید صالحی، شقایق فراهانی، حسین مهری، الهام نامی، حسین ملکی، علیرضا استادی و داریوش ارجمند بازیگران این فیلم هستند.

 

فیلم سینمایی "داش آکل" به کارگردانی محمدرضا عرب با برداشتی آزاد از داستان کوتاه "داش آکل" صادق هدایت به نویسندگی منصور براهیمی ساخته شده است. این فیلم تاکنون 190 میلیون تومان فروخت. حسین یاری، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی‌نیا، هلیا امامی، فاطمه گودرزی، علی صادقی، مهرداد ضیایی، نیما شاهرخ‌شاهی، ارژنگ امیرفضلی، امیرحسین صدیق، قدرت‌الله صالحی، الله‌قلی نظری، محسن افشانی، ارسلان قاسمی، علی مسعودی، امین ایمانی، رضا عزیزی، ایمان صفا، رضا هاشمی، علیرضا بابایی، صادق حدادی، طاها عرب، محمدرضا زاهدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

 

فیلم سینمایی "آخرین بار کی سحر را دیدی؟" به کارگردانی فرزاد مؤتمن 95 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم درباره‌ مادری است که سراسیمه وارد کلانتری می‌شود و به افسر نگهبان می‌گوید دختر جوانش، سحر، دیشب به خانه بازنگشته است. این فیلم به نویسندگی امیر عربی محصول سال ۱۳۹۴ است. فریبرز عرب‌نیا، سیامک صفری، ژاله صامتی، آتیلا پسیانی، سحر عبدالهی، علیرضا ثانی‌فر، محمد رضا غفاری، آناهیتا در گاهی، امیرحسین فتحی، روشنک گرامی، بهاران بنی‌احمدی و... از بازیگران این فیلم هستند.

 

"همه چی عادیه" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن دامادی نیز طی این مدت 260 میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشت. این فیلم که تنها کمدی تازه نفس این روزهاست به قلم دامادی نوشته شده و روایتگر داستان زندگی جوانی روستایی است که به دلیل کمبود و بحران آب و به دنبال لقمه نانی به پایتخت مهاجرت می‎‌کند. او مجبور به فعالیت در مشاغلی می‌شود که دانش و تجربه‌ای از آنها ندارد…. در "همه چی عادیه!" عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، (با هنرمندی) پژمان بازغی و سحر قریشی، لیلا بلوکات، رضا رویگری، نگین معتضدی، امیر جنانی، عرفان حسینی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

"راه رفتن روی سیم" ساخته احمدرضا معتمدی نیز دیگر فیلمی است که در این مدت موفق به فروش 50 میلیون تومانی شد. فیلم رویای یک گروه موسیقی زیرزمینی است که می‌خواهند در خارج از ایران کنسرتی برگزار کنند. همه چیز را آماده کرده‌اند و قصد دارند قانونی از کشور خارج شوند، اما مشکلاتی موجب می‌شود به سراغ شیوه‌های غیرقانونی خروج از کشور بروند و اتفاقات آن‌طور که انتظار می‌رود، پیش نمی‌رود. احمد مهرانفر، حامد کمیلی، اندیشه فولادوند، هومن برق‌نورد در این بازی می‌کنند.

 

"پشت دیوار سکوت" ساخته مسعود جعفری جوزانی 140 میلیون تومان به دست آورده است. این فیلمساز که با درام‌های حماسی‌ نظیر "شیر سنگی"، "در مسیر تندباد" و اثر میهنی "در چشم باد" شناخته شده، این بار نیز سینمایش علیرغم اجتماعی و آسیب‌شناسانه بودن، خالی از قهرمان نیست اما برخلاف قهرمانان حماسی‌اش، این واپس‌خوردگان و مطرودان و بدنامان جامعه‌اند که در قالب قربانیانی که به یک رستگاری غیرمنتظره می‌رسند، قهرمانان "پشت دیوار سکوت" شده‌اند. این فیلم داستان دختر جوانی به نام ستاره است که با همه وجود تلاش می‌کند تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کند. سحر جعفری جوزانی، آرمان درویش، مهدی احمدی، رویا تیموریان، امین تارخ، بهزاد فراهانی، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی، سیامک صفری، فریبا متخصص، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی و سمیه نجومی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

"کاتیوشا" ساخته علی عطشانی تاکنون دو میلیارد و 350 میلیون تومان فروخته است. هادی حجازی‌فر، احمد مهرانفر، میترا حجار، لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع، خشایار راد، میترا دهقانی، مریم سعیدی، امید منصورفلاح، رادمهر روحانی، سحر خزائیلی، آیلار توکلی، پرهام کریمی، داریوش آقایی، علی محمودی، فاطمه مرتاضی، بیتا عطشانی، غزل یگانگی، المیرا صادق‌پور و آرتین حیدری بازیگران "کاتیوشا" هستند. در خلاصه قصه کمدی "کاتیوشا" آمده است: "من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی".

 

"دم سرخ‌ها" به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی سعید سعدی دو میلیارد و 800 میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشت. جواد رضویان، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، رضا شفیعی جم، علی صادقی، رضا ناجی، شهره لرستانی، جمال اجلالی، سعید پیردوست، مجید یاسر، عباس جمشیدی‌فر، شهین تسلیمی، نگین معتضدی بازیگران این فیلم هستند. در خلاصه داستان "دم سرخ‌ها" آمده است: برای فرار از حقیقت خوابیدیم و کابوس دیدیم.

 

"هزارپا" تازه‌ترین فیلم ابوالحسن داوودی در مقام کارگردان است و طی این مدت 36 میلیارد و 100 میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشت. رضا عطاران و جواد عزتی نقش های اصلی مرد "هزارپا" را بازی می‌کنند و سارا بهرامی ایفاگر نقش اصلی زن "هزارپا" است. مهران احمدی، لاله اسکندری، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، بهرام ابراهیمی، ارشا اقدسی، شهین تسلیمی، حمیدرضا فلاحی، علی یعقوبی، فرید شهریاری، امیر صادقی، اشکان منصوری، منصور نوری، حسین حسینیان، مهدی جعفری، علی بابلی، مبین رستگار، غلام میرزایی، پیام زمانی از دیگر بازیگران این فیلم کمدی هستند.

 

"دارکوب" سومین ساخته بلند سینمایی بهروز شعیبی به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی نیز دو میلیارد و 200 میلیون تومانی شد. این فیلم که در سی و ششمین جشنواره فجر نامزد دریافت ۱۰ سیمرغ بلورین شد و توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای سارا بهرامی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی جمشید هاشم پور دریافت کند. در خلاصه داستان "دارکوب"آمده: هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینى عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت مى‌برى اما اون درها رو بسته و تنهایى رو جاى تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینى تنها شدی. عزیزانت رو مى‌بینی و دوستشون داری ولى همه تو رو انکار می‌کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایى باتلاقه… مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم ‌پور، هادی حجازی ‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایى بازیگران فیلم هستند.

 

فیلم سینمایی عروسکی - موزیکال "خاله قورباغه " به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور نیز 2 میلیارد و 410 میلیون تومان به دست آورده است. "خاله قورباغه " داستان عروسکی به همین نام است که سال‌ها قبل در فیلم سینمایی "گلنار" درخشیده بود. خاله قورباغه فضای کاملا فانتزی دارد که عروسک‌های آن را مرضیه محبوب، آماده کرده است. مهمترین شاخصه "خاله قورباغه "، توجه آن به فرهنگ ایرانی در تولید فضای موزیکال و آموزش‌های کودکانه است. این فیلم عروسکی و موزیکال تلاش کرده است در کنار ایجاد فضایی شاد برای کودکان، آن‌ها را با مفاهیم خانواده، رابطه نزدیک مادربزرگ‌ها و نوه‌ها و همچنین همکاری جمعی در حل مشکلات آشنا کند.

 

منبع خبر: هنر انلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics