تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارتخانه‌های صنعت و کار تسریع شود

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه‌ای به وزاری صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرد تا برنامه زمانبندی جهت منع همکاری بازنشستگان با این مجموعه سریعا اجرایی شود.

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از  ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای به وزاری صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرد برنامه زمانبندی جهت منع همکاری بازنشستگان با این مجموعه ها سریعا اجرایی شود. پورابراهیمی عنوان کرد: از آنجایی که در قانون بحث بکارگیری بازنشستگان در شرکت‌های دولتی، سازمان‌ها و نهادها و بنگاه‌های وابسته به دولت و نهادهای عمومی غیردولتی تصریح شده است، لذا درخواست اینجانب از وزاری محترم این است که اجرای این مسئله را سریعا در دستور کار قرار دهند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شرکت هایی که سهام آنها در قالب سهام عدالت در اختیار وزارتخانه های مذکور است از نظر قانونی مشمول اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستان خواهند بود پورابراهیمی در این نامه ابراز امیدواری کرده است: هدفگذاری مجلس در بکارگیری از نیروهای جوان، متخصص و کارآمد که در کشور تعداد آنها به وفور دیده می شود، آغاز تحولات بزرگی خواهد بود که وزارخانه های مربوطه باید از حضور آنها استقبال کنند.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم در استان کرمان به عنوان اولین استان منع بکارگیری بازنشستگان سریعا اجرایی و شرکت های بزرگی همانند شرکت ملی مس و گل گهر طی چند روز آینده احکام جایگزینی بازنشستگان را صادر کنند. پورابراهیمی عنوان کرد: منتظر گزارش اقدامات وزار به کمیسیون اقتصادی مجلس در ارتباط با بنگاه‌های اقتصادی خواهیم بود و طبیعتا موارد مربوط به استنکاف از اجرای قانون از طریق دیوان محاسبات بازرسی کشور در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار خواهد گرفت.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics