تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کلاش بافی منبع درآمد مناسبی بویژه برای زنان است

پشتیبان رشته کلاش بافی طرح مشاغل خانگی با اشاره به اینکه ابزار اولیه این رشته در دسترس و ارزان قیمت است، گفت: این رشته می‌تواند منبع درآمد خوبی به ویژه برای زنان باشد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، منطقه کردستان، شب بو رحمانی امروز دوشنبه (26 شهریور) در جلسه توجیهی رشته کلاش بافی که در جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دوره آموزشی این رشته از هفته آینده آغاز می‌شود و در این دوره هر اقدامی که برای یادگیری بانوان شرکت کننده لازم باشد، برنامه ریزی و آموزش داده خواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به اینکه ابزار اولیه این رشته در دسترس و ارزان قیمت است، افزود: افراد زیادی در حال حاضر از راه تولید این محصول، درآمد خانواده خود را تامین می‌کنند.
پشتیبان رشته کلاش بافی طرح مشاغل خانگی عنوان کرد: در پایان این دوره آموزشی به افراد شرکت کننده گواهینامه حضور در دوره اعطا می‌شود و برای تامین بازار و همچنین دریافت وام نیز تا حد امکان به این افراد کمک خواهد شد.


وی به مزایای استفاده از کلاش نسبت به انواع کفش‌ها و همچنین استقبال گردشگران از آن به عنوان یکی از صنایع دستی استان، تصریح کرد: چنانچه افراد بتوانند پس از گذراندن این دوره آموزشی، بافتن کلاش را به خوبی فراگیرند، به راحتی می‌توانند به بازار متصل شوند.


رحمانی ادامه داد: پیشتر این دوره‌ها در برخی روستاهای استان برگزار شده است که نتایج مثبتی به ویژه برای زنان روستایی در بر داشته است و توانسته‌اند علاوه بر فراگیری این هنر، از این محل درآمد نیز کسب کنند.


وی امکان تولید در منزل و همچنین قیمت مناسب ابزار مورد نیاز را از دیگر مزایای این رشته ذکر کرد و گفت: این کلاس‌ها فرصت خوبی برای فراگیری این هنر است اما کار اصلی بر عهده کارورزان است.


لازم به ذکر است؛ ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای از اهداف فاز دو طرح توسعه مشاغل خانگی است و در این جلسات، نیازهای آموزشی متقاضیان مشخص و برنامه ریزی آموزشی صورت می‌گیرد و با حضور تسهیل گران تحت خدمت توانمندسازی جهاددانشگاهی قرار می‌گیرند.


در این جلسات همچنین راه‌های اتصال به بازار متقاضیان با هدف کمک به فروش محصولات تولید شده کسب و کارهای خانگی نیز بررسی می‌شود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics