تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نظارت بر عرضه و قیمت گوشت قرمز در ایام محرم/ پیگیری و اعلام جرم نسبت به اشخاص حقوقی که فرار مالیاتی داشتند

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند ضمن تاکید بر نظارت بر نابسامانی اقتصادی گفت: از بانک‌ها لیست اشخاص حقوقی اخذ کننده تسهیلات کلان استعلام شد و به اداره ثبت شرکت‌ها اعلام شده است تا مشخص گردد کدام یک از شرکت‌ها صوری بوده و صرفا جهت اخذ تسهیلات اقدام به ثبت شرکت کرده‌اند.

 

سید هادی مصطفوی دادستان عمومی و انقلاب نهاوند از توابع استان همدان، با اشاره به نظارت بر عرضه و قیمت گوشت قرمز در ایام محرم گفت: مقرر گردید اموال ناشی از احتکار که حکم آن از سوی تعزیرات صادر شده است با نظارت اصناف به چرخه اقتصادی بازگشته و در اختیار عموم قرار گیرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: همچنین به بانک‌ها دستور داده شد برای حمایت از تولیدکننگان و در اجرای بند و تبصره ۱۶ قانون بودجه جهت عدم احتساب جریمه در صورت پرداخت معوقات تا پایان شهریور مهلت لازم داده شود.

 

مصطفوی گفت: به سازمان امور مالیاتی جهت پیگیری و اعلام جرم نسبت به اشخاص حقوقی که فرار مالیاتی دارند دستورات لازم ابلاغ شد. وی تصریح کرد: از بانک‌ها لیست اشخاص حقوقی اخذ کننده تسهیلات کلان استعلام شد و به اداره ثبت شرکت‌ها اعلام شده است تا مشخص گردد کدام یک از شرکت‌ها صوری بوده و اساسا فعالیت نداشته‌اند و صرفا جهت اخذ تسهیلات اقدام به ثبت شرکت کرده‌اند.

منبع خبر: خبرگزاری میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics