تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توزیع ۱۵ تن گوشت منجمد در راستای نظارت بر اجرای صحیح توزیع کالا

مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: طی روز‌های گذشته و در راستای نظارت بر اجرای صحیح توزیع کالا، ۱۵ تن گوشت منجمد مکشوفه با نصب بنر بین مردم توزیع شد و پرونده آن نیز در حال بررسی است.

 

محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات استان تهران، طی روزهای گذشته و در راستای نظارت بر اجرای صحیح توزیع کالا، ۱۵ تن گوشت منجمد مکشوفه با نصب بنر بین مردم توزیع شد و پرونده آن نیز در حال بررسی است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیرکل تعزیرات استان تهران ضمن اشاره به گرانی‌های اخیر در بازار و سردرگمی مردم  از قیمت واقعی کالاها اظهار کرد: برای مقابله با اوضاع به وجود آمده آنچه به تعزیرات مرتبط است انجام شده و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستیم.

 

اسفنانی ادامه داد: طی ماههای اخیر مقرر شده بود سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان سامانه‌ای را در درون سامانه ۱۲۴ راه اندازی کند که قیمت همه کالاهای مصرفی را بتوان به روز در آن مشاهده کرد.

 

وی بیان داشت: اگر این سامانه راه اندازی شود مردم در صورت برخورد با گرانی و مراجعه به این سایت با قیمت به روز کالاها آشنا خواهند شد و می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با ارائه مستندات لازم شکایات خود را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات اطلاع بدهند.

منبع خبر: خبرگزاری میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics