تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

عملکرد ۱۲ماهه گرانترین سهم بازار

تولید نیروی برق دماوند که بعداز کاهش قیمت سهام صنعتی اردکان مجددا" عنوان دار گرانترین سهم بازار شده و برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰۰ درصدی دارد، عملکرد ۱۲ ماهه را با تعدیل منفی ۱۳ درصدی سود ۹۴ همراه کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، شرکت تولید نیروی برق دماوند با عرضه اولیه 7 درصد سهام در 24 اسفند سال گذشته و کشف قیمت7400 تومانی هر سهم وارد فرابورس شده و اخیرا" به دلیل کاهش قیمت سهام صنعتی اردکان، با قیمت حدود 7 هزار و 480 تومانی هر سهم ، مجددا" عنوان دار گرانترین سهم بازار سرمایه ایران شده است.

 

این شرکت که 7 اردیبهشت برنامه افزایش سرمایه 1000 درصدی از مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته (از 46 به 506 میلیارد تومان) را اعلام کرده،  عملکرد 12 ماهه را با تعدیل منفی 13 درصدی همراه کرده است.

 

براساس این گزارش،"دماوند" در سال مالی اسفند 94 ، سود هر سهم را از 9477 به 8275 ریال کاهش داده که به دلیل کاهش مبلغ فروش ناشی از پایین تر بودن متوسط نرخ فروش واقعی هر کیلووات ساعت برق نسبت به رقم پیش بینی شده در بودجه است.

 

با این حال سود 8275 ریالی هر سهم نسبت به  مدت مشابه سال قبل 66 درصد افزایش نشان می دهد که ناشی از افزایش فروش 25 درصدی و کاهش 11 درصدی بهای تمام شده فروش است.

 

منبع خبر: سایت اخباربانک
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics