تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جزییات آخرین اقدام‌ها برای واگذاری سهام عمده کنتورسازی/ نماد " کگاز" در انتظار رفع ابهام بودجه ۹۶

یک مقام مسئول در مورد آخرین وضعیت پرونده کنتورسازی نیز اظهارداشت: باتوجه به ارجاع پرونده شرکت کنتورسازی ایران به مراجع قضایی، هرگونه تصمیم در خصوص آن شرکت پس از تایید آن مرجع خواهد بود.

مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس اوراق بهادار در گفت وگو با خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین درخصوص آخرین اقدام ها برای بازگشایی نمادهای معاملاتی طی روزهای پایانی اسفندماه گفت: توقف و بازگشایی نماد معاملاتی شرکت ها به استناد دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار و دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس صورت می پذیرد.

سعید محمد علیزاده افزود: بازگشایی نماد منوط به رعایت کامل دستورالعمل های مطرح شده است؛ البته این سازمان همواره پیگیر رعایت این دستورالعمل ها از سوی ناشران و در نتیجه بازگشایی نماد معاملاتی خواهد بود.

وی در مورد آخرین وضعیت پرونده کنتورسازی نیز اظهارداشت:باتوجه به ارجاع پرونده شرکت کنتورسازی ایران به مراجع قضایی، هرگونه تصمیم در خصوص آن شرکت پس از تایید آن مرجع خواهد بود.

علیزاده همچنین به نقل و انتقال سهام شرکت معین رنان نیز اشاره کرد وگفت: تاکنون اقدام قطعی صورت نگرفته و صرفاً مذاکراتی بین طرفین انجام شده است.

مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس اوراق بهادار علت بسته بودن نماد معاملاتی شرکت شیشه و گاز را اینطور توضیح داد و گفت: رفع ابهام در خصوص اطلاعیه اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال 96 دلیل بسته بودن این نماد است،همچنین پیش بینی درآمد هر سهم شرکت در سال 96 به علت تعطیلی واحد مهرآباد با تغییرات عمده ای مواجه شده است.

 

منبع خبر: اقتصاد آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics