تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
دکتر نوربخش در بازدید از شعبه ١٨ تامین اجتماعی تهران:

تعهدات سازمان تامین اجتماعی نسبت به مخاطبان در سال ٩٥ به موقع انجام شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در آستانه نوروز سال ٩٦، در شعبه ١٨ تامین اجتماعی تهران بزرگ حضور یافت و سال نو را به همکاران تبریک گفت. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در جریان بازدید از شعبه ١٨ که تعدادی از مدیران این سازمان نیز حضور داشتند، گفت: سال جاری با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور که بر سازمان تامین اجتماعی نیز تاثیرگذار بود، اما این سازمان تعهدات خود اعم از مستمری و عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران را به موقع پرداخت کرد.

وی با اشاره به اختصاص ردیف پرداخت بدهی دولت در بودجه سال آینده افزود: دولت تا حد توان با سازمان تامین اجتماعی همکاری می کند.
دکتر نوربخش با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه و بودجه سال ٩٦ گفت: در این قوانین هیچ تعهد بدون منبعی برای سازمان تامین اجتماعی ایجاد نشده و این شرایط چشم انداز خوبی برای این سازمان ایجاد خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تقدیر از خدمات و فعالیت های مجموعه همکاران در سراسر کشور اظهار داشت: فعالیت های این سازمان کمک به نظام و مردم است.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ نیز در این بازدید گفت: این اداره کل راهبردهای سازمان تامین اجتماعی را اجرا کرده است.
ناهید حیدری با اشاره به خدمات اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو افزود: پرداخت بسته حمایتی به کارگران حادثه دیده فاقد بیمه از روز پنج شنبه آغاز شد و حتی روز جمعه نیز شعبه ٢٦ و این اداره کل به منظور پاسخگویی به این افراد تعطیل نبود.
وی اجرای طرح SSN، پرداخت متمرکز مستمری ها و آغاز پرونده الکترونیک را از فعالیت های این سازمان برای رضایتمندی بیمه شدگان و بازنشستگان عنوان کرد.
حیدری با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب توسط سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از ٢هزار درخواست از سوی کارفرمایان برای برخوداری از این طرح به اداره کل غرب تهران ارائه شده است

منبع پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی.

منبع خبر: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics