تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
سازمان تامین اجتماعی آماده دریافت درخواست های کارفرمایان متقاضی طرح بخشودگی جرائم است

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، به منظور ارتباط و تعامل مستمر و موثر با کارفرمایان جلسه ای با حضور نمایندگان تشکل های کارفرمایی استان در محل ستاد اداره کل تامین اجتماعی کردستان برگزار شد. در این جلسه که با هدف تبیین و تشریح بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب تشکیل شد، مدیر کل تامین اجتماعی استان کردستان گفت: مایه افتخار است که با جامعه کارفرمایی بعنوان یکی از مهمترین شرکای اجتماعی سازمان تعامل سازنده ای وجود دارد.

سید صلاح  قریشی با اشاره  به راهبرد اصلی این سازمان در زمینه  حضور شرکای اجتماعی در تصمیم گیری سازمان  ضمن تشریح و تبیین جزئیات بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب خاطرنشان کرد: در راستای سیاستهای کلان اقتصادی و اقتصاد مقاومتی،‌ بهبود فضای کسب  وکار و حمایت از تولید ملی،‌ سازمان تامین اجتماعی پس از تصویب این آئین نامه در هئیت دولت با بسیج تمامی امکانات خود و به منظور یاری رساندن به کارفرمایان واحدهای تولیدی،‌ کشاورزی، معدنی و خدماتی با شرایط مناسب آماده خدمت رسانی است.
وی افزود: اجرای این طرح باعث خواهد شد کارفرمایانی خوش حسابی که به دلایلی مختلفی از جمله حوادث غیر مترقبه و یا تحریم های ظالمانه و همچنین نوسانات نرخ ارز نتوانسته اند حق بیمه های خود را به موقع پرداخت کنند و مشمول جرایم قانونی شده اند، با بهره مندی از این فرصت از بخشودگی٥٠ تا ١٠٠ درصد جرایم و همچنین از تقسیط ١٢ تا ٣٦ ماهه استفاده کنند.
قریشی گفت : تمامی شعب تامین اجتماعی استان کردستان با آمادگی کامل ضمن ارایه توضیحات کافی و مورد نیاز به متقاضیان ،‌همکاری لازم را با کارفرمایان واحدهای مشمول به عمل خواهند آورد.
وی با تاکید بر ارتباط مستمر رابطین بیمه ای کارگاه ها با همکاران سازمان و اعلام آمادگی برای برگزاری کارگاههای آموزشی به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح به شرکای اجتماعی و آشنا ساختن کارفرمایان با آخرین قوانین و مقررات مربوطه، ابراز امیدواری کرد با افزایش تعاملات متقابل، زمینه لازم برای انجام بهتر تکالیف قانونی و از طرف دیگر با طرح مسائل و مشکلات و سئوالات کارفرمایان هم مسائل،مشکلات و چالش های مطروحه شناسایی و نسبت به اصلاح و رفع مشکلات اجرایی گام بر داریم.
در ادامه نمایندگان تشکل های کارفرمایی به بیان نظرات خود پرداختند و کارشناسان اداره کل نیز به پرسشها پاسخ دادند.

منبع پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی

منبع خبر: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics