تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ایجاد اشتغال روستایی، فراگیر و مشاغل خانگی را در البرز با جدیت حمایت می کنیم

استاندار البرز گفت: اکنون با توجه به شرایط خاص کشور، ایجاد بسترهای اشتغال روستایی، فراگیر و مشاغل خانگی را با اهتمام ویژه ای دنبال کرده و درصدد رونق این امور هستیم.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکترمحمدعلی نجفی در جلسه شورای اشتغال استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال پایدار را با جدیت در البرز دنبال کردیم افزود: علیرغم شرایط خاص کشور، البرز در حوزه ایجاد اشتغال روند خوبی را طی کردن است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: سال گذشته با گذشت 6 ماه از سال، تنها 600 اشتغال در سامانه های رسمی ثبت شده بود ولی اکنون در مدت مشابه از مرز 17 هزار اشتغال که به صورت رسمی در سامانه ثبت شده، گذر کردیم.

 

 

دکترنجفی گفت: رشد مهاجرت و جمعیت البرز نیازمند توجه ویژه ای به حوزه اشتغال است، از این رو از بدو ورود به استان این امر را به جد مد نظر قرار دادیم ولی توفیقات بدست آمده را کافی نمی دانیم و تا کسب رضایت مردم به راه خود ادامه می دهیم.


وی افزود: اکنون با توجه به شرایط خاص کشور، ایجاد بسترهای اشتغال روستایی، فراگیر و مشاغل خانگی را با اهتمام ویژه ای دنبال کرده و درصدد رونق این امور هستیم.
استاندار البرز اضافه کرد: در شرایط فعلی که واردات پوشاک با هزینه های بالا صورت می گیرد، صنایع پوشاک داخلی می توانند بازارها را از آن خود کنند، از سوی دیگر این صنعت اشتغال فراوانی را نیز با کمترین سرمایه ایجاد می کند.

 

منبع خبر: ایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics