تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
۴۰ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی در کشور توزیع شد

نوبخت: سال ۹۵ کسری بودجه نداشتیم

سخنگوی دولت گفت: سال گذشته دولت با کسری بودجه مواجه نشد و منابع بودجه از طریق درآمدهای نفتی، مالیاتی و حقوق گمرگی و واگذاری دارایی‌های مالی و اوراق محقق شد.

 

محمدعلی نجفی، استاندار گیلان روز پنج شنبه به مناسبت عید نوروز با دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت در استانداری دیدار و گفت‌وگو ﻛﺮﺩ. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تیم متفکران نوین مالی به نقل از ایسنا، دکتر نوبخت در این دیدار با اشاره به اینکه گیلان از لحاظ مدیریتی جزو استان‌های با طراز بالای کشور محسوب می‌شود، گفت: به مدیران استان تبریک می‌گویم که استاندار شما از استانداران موفق در دولت است و بخوبی سیاست‌های دولت تدبیر و امید را در استان اجرا می‌کند.

 

وی با اشاره به تحقق بودجه سال ٩٥ گفت: سال گذشته دولت با کسری بودجه مواجه نشد و منابع بودجه از طریق درآمدهای نفتی، مالیاتی و حقوق گمرگی و واگذاری دارایی‌های مالی و اوراق محقق شد.

 

سخنگوی دولت افزود: دولت در حالی سال گذشته را بدون کسری به پایان برد که عده‌ای در ابتدای سال پیش بینی می‌کردند که کسری داشته باشیم.

 

دکتر نوبخت گفت: در سال ٩٥ چهل هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی در کشور توزیع شد که ٣هزار میلیارد تومان بیشتر از پیش بینی ابتدای سال بود.

 

وی ادامه داد: با هر محدودیتی که بود، دولت توانست یارانه‌ها را به موقع به حساب مردم واریز کند.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: خوشبختانه دولت در بخش درآمدهای مالیاتی نیز به خوبی عمل ﻛﺮﺩ و با دریافت ٨٤ هزار میلیارد تومان مالیات، چهار هزار میلیارد تومان بیشتر از پیش بینی ابتدای سال عمل شد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics