تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
سخنگوی اورژانس کشور گفت: اورژانس ۱۱۵(پیش بیمارستانی) کشور در روز ۵ فروردین ماه ۸ هزار و ۵۳۹ ماموریت را انجام داد که در مجموع ۴ هزار و ۴۸۲ بیمار

انتقال ۴۴۸۲ بیمار و مصدوم به بیمارستان‌ها در روز 5 فروردین

سخنگوی اورژانس کشور گفت: اورژانس ۱۱۵(پیش بیمارستانی) کشور در روز ۵ فروردین ماه ۸ هزار و ۵۳۹ ماموریت را انجام داد که در مجموع ۴ هزار و ۴۸۲ بیمار و مصدوم را به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل کرد. به گزارش ایلنا، مجتبی خالدی با بیان این مطلب به تشریح ماموریت های انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ در پنجمین روز از سال جدید پرداخت و اظهار داشت: یک هزار و ۸۵۰ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۶ هزار و ۶۸۹ ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی بود.

وی یادآور شد: در حوادث ترافیکی، یک هزار و ۷۲۳ بیمار و مصدوم و در حوادث غیر ترافیکی دو هزار و ۷۵۹ بیمار و مصدوم توسط اورژانس به بیمارستانها و مراکز درمانی منتقل شدند و علاوه بر این، ۲۴۷ نفر در حوادث ترافیکی و یک هزار و ۶۱۲ نفر نیز در حوادث غیر ترافیکی در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به ارائه خدمات اورژانس به بیماران مختلف خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته خدمات فوریت های پزشکی توسط اورژانس به ۸۴۳ بیمار تنفسی، ۸۶۲ بیمار قلبی، ۲۶۸ بیمار با مسمومیت گوارشی و ۶۱ بیمار با مسمومیت گازCO(مونوکسیدکربن) ارائه شد.

بر اساس گزارش وبدا، خالدی تعداد ماموریت های انجام شده توسط اورژانس هوایی در طرح سلامت نوروزی را ۴۵ ماموریت عنوان کرد و از انتقال ۶۸ بیمار و مصدوم در حوادث ترافیکی و ۲۵ بیمار و مصدوم در حوادث غیر ترافیکی توسط بالگردهای اورژانس هوایی به بیمارستانها و مراکز درمانی خبر داد.

منبع خبرگزاری کار ایران - ایلنا

منبع خبر: سخنگوی اورژانس کشور خبر داد:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics