تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

لزوم ارتقای توان دانشجویان برای ورود به بازار کار

معاون آموزشی دانشگاه لرستان بر ارتقای توان دانشجویان برای ورود به بازار کار تاکید کرد.

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا  دکتر احسان رشیدیان، اظهار کرد: بر اساس افق ۱۴۰۴ و برنامه راهبردی دانشگاه موظف هستیم تغییر رشته‌ای در مقاطع کارشناسی و اخذ مجوز در رشته‌های تحصیلات تکمیلی داشته باشیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی اضافه کرد: در اسناد و برنامه راهبردی نقشه راه مربوطه نیز مشخص شده است.  رشیدیان بیان کرد: بر اساس تقاضای ورود به رشته‌هایی که داریم می‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم که چه رشته‌هایی متوقف و چه رشته‌هایی گسترش یابد.

 

 

 معاون آموزشی دانشگاه لرستان تصریح کرد: وزارتخانه، آیین‌نامه جدیدی با هدف ارتقای توان اشتغال‌زایی دارد که بناست در سمینار آموزشی معاونین آموزشی کشور که در دانشگاه بوعلی همدان برگزار می‌شود نهایی شود. وی گفت: بر اساس این دانشگاه‌ها یک دوره مهارتی را می‌گذرانند که این دوره منجر به اخذ مدرک نمی‌شود.

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

 

رشیدیان تاکید کرد: باید برای ارتقای توان دانشجویان در زمینه ورود به بازار کار، کار شود. معاون آموزشی دانشگاه لرستان گفت: دو جلسه با معاونین آموزشی کشور گذاشته شده که شامل چهار مرحله است و پس از تصویب و ابلاغ به دانشگاه‌ها در این راستا توضیحات کامل داده خواهد شد و قطعاً این بخشنامه‌ها از اول مهرماه ابلاغ می‌شود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics