تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اقلام اساسی دانشگاه‌ها تا پایان سال تامین شده است

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: پس از توافق با پشتیبانی امور دام و تامین گوشت مورد نیاز دانشگاه ها، خوشبختانه با حمایت شرکت بازرگانی دولتی ایران، برنج، روغن و شکر مورد نیاز دانشگاه ها نیز تامین شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، مهندس ذوالفقاریزدان مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور پیش بینی و برنامه ریزی لازم برای مدیریت و راهبری تامین اقلام اساسی مورد نیاز دانشگاه ها در سال تحصیلی جاری و جلوگیری از تاثیر منفی ناشی از بروز بحران اقلام اساسی به ویژه برنج، گوشت قرمز، روغن و شکر تلاش های گسترده ای از سوی صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان انجام شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: با پیگیری هایی که با شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی داشتیم، خوشبختانه در اوایل مهرماه ۱۰۰۰ تُن گوشت مورد نیاز دانشگاه های دولتی کشور را تامین و به استان ها ارسال کردند که دانشگاه‌ها در این خصوص نیاز خود را برطرف کردند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: به منظور تامین و تهیه سایر اقلام اساسی نظیر برنج، روغن و شکر نیز درجلسه ای که اخیراً با معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران داشتیم ضمن توافق با شرکت مذکور اقلام مورد نیاز تامین و از طریق هر استان توزیع خواهد شد و دانشگاه‌های دولتی هر استان می‌توانند نیاز خود را تامین کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری هایی که از طرف صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان در خصوص تامین اقلام اساسی غذاخوری‌های دانشگاهیان صورت گرفت و حمایتی که شرکت های خدمات رسان از جمله پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی دولتی ایران به خوبی و شایستگی دارند مشکلی در نحوه تامین و تهیه اقلام اساسی آشپزخانه ها و دانشگاه ها وجود نخواهد داشت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان گفت: روند تهیه و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز دانشگ اه ها تا پایان سال تحصیلی مدیریت شده و اقلام به صورت ماهانه یا دو ماهانه بر اساس نیاز دانشگاه ها و از طریق مراکز استانی شرکت های تامین کننده به دانشگاه های هر استان اختصاص خواهد یافت و مسئولان دانشگاه ها و دانشجویان عزیز هیچ‌گونه نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics