تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اتمام مراحل مصاحبه تخصصی آزمون جذب اداری/امکان مصاحبه مجدد برای مردودین وجود دارد

امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه اعلام کرد: مصاحبه تخصصی آزمون کادر اداری قوه قضاییه در تمامی استان‌ها به پایان رسیده است و پذیرفته شدگان به هسته‎های گزینش استان معرفی شده‌اند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه اعلام کرد: مصاحبه تخصصی آزمون کادر اداری قوه قضاییه در تمامی استان‌ها به پایان رسیده است و پذیرفته شدگان به هسته‎های گزینش استان معرفی شده‌اند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بنابر این اعلام، پس از سیر مراحل گزینش و اعلام نظر هسته‌ها به این امور، فرایند تکمیل مدارک استخدامی از جمله سوء پیشینه، پزشکی قانونی، استعلام مدارک تحصیلی و ... در استان‌ها آغاز می‌گردد.

 

پذیرفته شدگان پس از بررسی مدارک تکمیلی و با توجه به رشته‌های شغلی هر استان جهت شرکت در دوره‌های آموزشی بدو خدمت معرفی خواهند شد و شرح وظایف متناسب با رشته‌های شغلی اعلام می‌گردد.

 

بدیهی است برگزاری دوره‌های آموزشی با برنامه‌ریزی مرکز آموزش قوه قضاییه برگزار خواهد شد.

 

امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه با ذکر اینکه افرادی که پس از شرکت در مصاحبه، حد نصاب لازم را جهت ادامه مراحل استخدامی کسب نکرده اند، فرصت مصاحبه مجدد دارند، اعلام کرد: امکان درخواست تجدیدنظر مصاحبه تخصصی وجود دارد و می‌توانند ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ، درخواست تجدیدنظر خود را به مدیریت امور اداری و نیروی انسانی دادگستری استان مربوطه ارائه کنند.

 

در خصوص بررسی نواقص پرونده و عدم انطباق با مدارک مورد نیاز، نواقص به استان‌ها اعلام و افراد مشمول جهت مصاحبه دعوت خواهند شد و لازم به ذکر است پس از حصول نتیجه، مراتب از سوی دادگستری استان‌ها به این افراد اعلام خواهد شد و نیاز به پیگیری نمی‌باشد.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics