تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کارت سوخت در استان‌های مرزی غیرفعال است/ کددار کردن کارت سوخت

سمنان - معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا کشور بابیان اینکه کددار کردن کارت سوخت در راستای کاهش قاچاق انجام می‌شود، گفت: کارت سوخت شهرهای مرکزی در استان‌های مرزی غیرفعال است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالله هندیانی بعدازظهر یک‌شنبه که به‌منظور بررسی راهکارهای کاهش قاچاق کالا و سوخت در نشستی در استانداری سمنان حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه کددار کردن کارت سوخت در راستای مبارزه با قاچاق در مرزها انجام می‌شود، ابراز داشت: کارت سوخت شهرهای مرکزی در استان‌های مرزی غیرفعال است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی بابیان اینکه قاچاق سوخت به دلیل اختلاف قیمت سوخت در ایران و کشورهای همسایه صورت می‌گرفت، افزود: با کد دار کردن کارت‌های سوخت در استان‌های مرزی از فعالیت سودجویان پیشگیری خواهد شد.

 

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا کشور بابیان اینکه بازنگری در اجرای شیوه‌نامه‌های موجود و ارائه راهکاری لازم برای پیشگیری از قاچاق سوخت ضروری است، ابراز داشت: کارت‌های سوخت استان‌های مرکزی امکان قاچاق سوخت را در مرزها فراهم می‌کند که با اصلاح این روش دیگر شاهد این مقوله‌ها نخواهیم بود.

 

هندیانی بابیان اینکه راهکارهای دیگری نیز برای کاهش قاچاق سوخت در دستور کار است، تصریح کرد: اصلاح شیوه‌نامه فعالیت شرکت‌های تولیدکننده هیدروکربن‌ها به روش تقطیر و استفاده از خاک‌رنگ پیگیری می‌شود تا مواد اولیه با کدهای محدودتری برای شرکت‌ها مورداستفاده قرار گیرد.

 

وی افزود: طرح کددار کردن کارت‌های سوخت به‌زودی در سطح کشور اجرایی خواهد شد و امیدواریم با این اقدامات شاهد کاهش قاچاق سوخت و افزایش رونق کسب‌وکار مردم باشیم.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics