تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آخرین اخبار استخدام سراسری کشور

از لحاظ حقوقی منظور از استخدام، حالت و وضعیتی است که شخص حقیقی در یکی از وزارت خانه ها و یا موسسات دولتی به خدمت دولت پذیرفته می شود. دراین تعریف یک نکته اساسی و عمده وجود دارد که باید باز و بررسی شود و آن مسئله، پذیرفته شدن است. به این معنا که صرف اشتغال شخص برای تحقق استخدام کافی نیست و برای اینکه شخصی، مستخدم و مامور دولت شمرده شود لازم است ابتدا از طرف دولت و مراجع دولتی ذیصلاح پذیرفته شود و در ثانی باید اشتغال به کاری که به موجب حکم رسمی مکلف به انجام آن است، داشته باشد.بنابراین آگاهی و آگاهی بخشی در ارتباط با استخدام های دولتی و سراسری از ضروریات امروز است. در این راستا مروری بر اخرین رخدادهای خبری استخدام های دولتی وسراسری در بخش لحظه نگر دانش و دانشگاه ارائه شده است.

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/04/31: 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/4/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/2/31: 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics