تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حذف ۸۰هزار همپوشانی بیمه‌ای توسط سازمان نیروهای مسلح

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: تاکنون ۸۰ هزار مورد هم پوشانی‌ توسط سازمان نیروهای مسلح حذف شده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، طاهر موهبتی با اشاره به اهمیت رفع هم پوشانی‌های بیمه‌ای، گفت: رفع هم‌پوشانی بیمه‌ای یکی از اقدامات مهم سازمان بیمه سلامت است؛ البته مهم‌تر از رفع هم پوشانی‌های بیمه‌ای موجود، جلوگیری از ایجاد هم‌پوشانی جدید است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: میزان هم‌پوشانی سازمان بیمه سلامت با سازمان تامین اجتماعی، ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار و سازمان نیروهای مسلح حدود ۲۰۰ هزار نفر بود. همچنین در بیمه روستاییان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار و بیمه رایگان ۹۰۰ هزار هم پوشانی وجود داشت که در حال رفع آن هستیم؛  به طوری که تاکنون ۸۰ هزار مورد هم‌پوشانی‌ توسط سازمان نیروهای مسلح حذف شده است.

 

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، موهبتی استحقاق سنجی را نیز یکی از اقدامات در جهت رفع هم‌پوشانی عنوان کرد و گفت: با این اقدام در هنگام دریافت خدمت، هم‌پوشانی‌ها کنترل می‌شود.

 

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: با همکاری سازمان تامین‌اجتماعی از ایجاد هم پوشانی جدید جلوگیری کردیم. کمیته امدادامام خمینی (ره) نیز ظرف یک ماه آینده در این زمینه همکاری خواهد داشت تا اطلاعات برخط بین سازمان‌های بیمه‌گر پایه ایجاد شود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics