تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نماینده شیراز: استفاده از کالای ایرانی مستلزم رعایت حقوق مصرف کننده است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال، سال ترویج مصرف کالای ایرانی به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر است، گفت: استفاده از کالای ایرانی نیازمند حفظ حقوق بهره‌بردار و مصرف کننده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، فرج‌الله رجبی پنجشنبه ۲۶ مهر در همایش روز جهانی استاندارد با اشاره به اینکه استاندارد در دنیا به عنوان یک معیار مد نظر قرار دارد، لزوم ترویج فرهنگ استاندارد بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را یک امر ضروری دانست.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رجبی همچنین با متلاطم خواندن وضعیت اقتصادی کشور به بالا بودن سود بانکی، رشد بیش از حد نقدینگی و سایر مسائل تاثیرگذار بر این وضعیت اشاره و عنوان کرد: ساختارها و زیرساخت‌های اقتصادی ایران طی سال‌های متمادی دچار بیماری‌های مزمنی بوده که در سال‌های اخیر عود کرده است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر مملکت ما به نقطه‌ای رسیده است که بسیاری از مسائل در حوزه اقتصادی با یکدیگر تلاقی کرده و نمایندگان مردم در مجلس وظیفه دارند راهکارهای برون رفت از این مسائل را ارائه دهند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به صنعت خودرو به عنوان نمونه اشاره و عنوان کرد: برای تولید خودرو با کیفیت داخلی باید ۸۵ استاندارد رعایت شود که اگر صنعت خودروسازی ملزم به رعایت تمام این موارد شود کل صنعت خودرو فرو می‌ریزد.

 

رجبی گفت: امروز استانداردسازی به چالش جدی در کشور ما تبدیل شده که صنعت خودرو به عنوان عمومی‌ترین صنعت مصداق آن است.

همایش روز جهانی استاندارد صبح پنجشنبه در شیراز برگزار و از شرکت‌های تولیدی نمونه در زمینه رعایت استاندارد تجلیل شد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics