تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مالیات خود را به موقع پرداخت می کند

معاون هماهنگی های اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: تمام فعالیت های اقتصادی ستاد مشمول پرداخت مالیات است و این نهاد به اذعان مسئولان سازمان مالیاتی، از مودیان خوش حساب مالیاتی است که همیشه مالیات خود را در زمان مقرر پرداخت کرده است.

 به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از  ایرنا سید مصطفی سیدهاشمی روز یکشنبه در حاشیه جلسه کمیته اشتغال خوزستان در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر معافیت مالیاتی ستاد اجرایی فرمان امام افزود: مسئولان سازمان مالیاتی در اصلاح خبر نادرست منتشر شده بیان کردند به استناد تبصره‎های ماده 2 قانون مالیات های مستقیم، تمام فعالیت های اقتصادی بنیادها و نهادهای انقلاب اسلامی و همچنین وزارتخانه ها و شهرداری ها به هر نحوی، مشمول پرداخت مالیات است و معافیتی ندارند.


وی اظهار داشت: بر همین اساس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، مالیات تمام فعالیت های اقتصادی خود و همچنین تمام مالیات های تکلیفی و ارزش افزوده را در سال های گذشته پرداخت کرده است.


سیدهاشمی گفت: این در حالی است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نه تنها از یک ریال بودجه دولتی استفاده نمی کند بلکه تمام درآمدهای فعالیت های اقتصادی خود را صرف فعالیت های محرومیت زدایی و امور خیریه و عام المنفعه به خصوص در حوزه های اجتماعی می کند. 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics