تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

گزینه پیشنهادی وزارت صنعت:سرمایه گذاری در صنایع تولیدی توسعه می یابد/قانون منع به کارگیری بازنشستگان را اجرا می کنم

رضا رحمانی با تشریح سیاست های وزارت صنعت، در توسعه صادرات غیر نفتی اعلام کرد: برای توسعه صادرات باید به سمت سرمایه‌گذاری در حوزه‌هایی مانند مواد معدنی ، صنعت فرش و محصولاتی که در داخل کشور تولید می شوند و با صادرات آنها زندگی مردم دچار مشکل نمی‌شود ،روی آورد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری شاتا، سرپرست وزارت صنعت ، معدن وتجارت با بیان مطلب فوق تصریح کرد: صادرات این محصولات برای کشور سودمند بوده در بهبود وضعیت اقتصادی کشور تاثیر گذار است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با تاکید بر ضرورت توجه به محصولات دانش بنیان گفت: توسعه شرکت های دانش‌بنیان و فناور باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. متاسفانه در حال حاضر نقش محصولات دانش بنیان در صادرات کمتر از 2درصد است و لازم است به این بخش با توجه به قابلیت‌هایی که دارد توجه ویژه‌ای شود.

 

وی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و متضرر شدن بخش‌های مختلف اقتصادی افزود: در همین شرایط نیز می‌توان واحدهای صنعتی مختلف را فعال نگه داشت و از همین طریق اشتغال را حفظ کرده و افزایش داد.

 

رحمانی همچنین درباره انتصابات وزارت صمت در آینده با تاکید بر توجه به کارآمدی نیروهای جدید اظهار کرد: قاعدتا در راستای قانون منع به کارگیری بازنشستگان لازم است به جای دوستانی که از سمت خود استعفا داده‌اند همکاران جدیدی را منصوب کرد که سعی می‌شود در این انتصابات از افراد جوان، فعال و کارآمد انتخاب شود.

 

سرپرست وزارت صمت حفظ روابط دولت با بخش خصوصی را حیاتی دانست و گفت: در همین راستا لازم است این روابط به شکلی باشد که بخش خصوصی احساس مشارکت با دولت را در تصمیم‌گیری در زمینه‌های مختلف داشته باشد.

منبع خبر: شاتا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics