تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

صرافی بیترکس پلتفرم بین‌الملی راه‌‌اندازی می‌کند

صرافی بیترکس در ۲۹ اکتبر اعلام کرد که به دنبال ایجاد پلتفرم بین‌المللی خود به‌منظور پذیرش راحت‌تر توکن‌های جدید و ارائه‌ی خدمات به مشتریان بین‌المللی خود است.

در اعلامیه‌ی بیترکس آمده است که در این پلتفرم بین‌المللی روند پذیرش یک توکن، کمتر از یک هفته به‌جای یک ماه طول می‌کشد. این چهارچوب تحت قوانین اتحادیه‌ی بین‌المللی اروپا و کشور مالت است.

 

ظرف ۱۲ ماه آتی، بیترکس قصد دارد که درخواست خود را برای ایجاد یک صرافی تحت مقررات خدمات مالی مالت، به‌منظور ایجاد یک صرافی با دارایی‌های دیجیتال ارائه کند.

 

در اطلاعیه‌ی قبلی بیترکس آمده است که با پیوستن به کشور مالت قصد دارد سرویس خود را به همه‌ی کشورها به‌جز ایالات متحده ارائه دهد:در حال حاضر مشتریان مستقر در ایالات‌متحده می‌توانند از Bittrex.com استفاده کنند ولی اجازه‌ی دسترسی به صرافی جهانی بیترکس را ندارند.

 

بیترکس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های آمریکایی، در سال ۲۰۱۳ ایجاد شده است. طبق رده‌بندی سایت Coinmarketcap، بر اساس میزان مبادلات روزانه این صرافی در رده‌ی ۴۳ ام قرار دارد.

 

در ماه سپتامبر بیترکس ۱۰ درصد از سهام شرکت پالادیوم که مبادله‌ی فیات و ارزهای دیجیتال را انجام می‌دهد را خریده است.

 

صرافی بیترکس پلتفرم بین‌الملی راه‌‌اندازی می‌کند

 

همچنین در ماه آگوست عضو انجمن فعال در دارایی‌های مجازی شد که با عضویت در این انجمن موظف است که از قوانین و مقررات ارزهای دیجیتال تبعیت کند.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics