تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

همکاری سازمان تجاری‌سازی جهاد دانشگاهی با وزارت کار در 8 استان کشور برای طرح مشاغل خانگی

«مهندس رضا ثقفی» رئیس جهاد دانشگاهی گلستان در ابتدای این نشست با اشاره به فعالیت‌های سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی، گفت: این سازمان با همکاری وزارت کار در 8 استان کشور طرحی در خصوص مشاغل خانگی را با موفقیت انجام داده است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، وی اظهار امیدواری کرد که با بررسی راهکارهای اجرایی این طرح، بتوانیم آن را در استان عملیاتی کنیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در ادامه، دکتر «محمدهادی معیری» معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، گفت: از دو سه سال گذشته کار تدوین سند دانشگاه کارآفرین و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم را آغاز کردیم. هدف از این کار توانمندسازی دانشجویان است تا پس از فارغ التحصیلی، توانایی ایجاد اشتغال و کارآفرینی را داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: در کشور فارغ‌التحصیلان دانشگاهی زیادی داریم که زمینه استخدام آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی، آموزشی و پژوهشی فراهم نیست، از این‌رو باید از ظرفیت‌های ارزشمند مانند مشاغل خانگی استفاده کنیم.

 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: در این راستا به سازمانی برای معرفی، هدایت و پشتیبانی الگوها نیاز داریم، امیدواریم بتوانیم از ظرفیت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی در استان در این‌باره استفاده کنیم.

 

این نشست امروز با حضور رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان و مدیران، کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه کسب و کار به همت جهاد دانشگاهی واحد گلستان در گرگان برگزار شد.

منبع خبر: دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics