تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توسعه مشاغل خانگی می‌تواند شاخص‌های اجتماعی پیشوا را بهبود بخشد

شیرزاد یعقوبی در جلسه مشترک کارگروه اشتغال و توسعه سرمایه گذاری و شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان پیشوا اظهار داشت: از روسای بانک‌های می خواهیم به متقاضیان برای تسهیلات و توسعه مشاغل خانگی سخت‌گیری نکرده و نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.

 

 معاون برنامه ریزی و اداری فرماندار شهرستان پیشوا عنوان کرد: اشتغالزایی و رفع بیکاری به‌ویژه جوانان از اهداف اصلی نظام و دولت است و تمامی برنامه ریزی‌ها و سیاست گذاری‌های دولت در امور اقتصادی و سرمایه گذاری بر مبنای اشتغالزایی و توسعه تولید است و این موراد باید در شهرستان رعایت شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

توسعه مشاغل خانگی می‌تواند شاخص‌های اجتماعی پیشوا را بهبود بخشد

یعقوبی با بیان اینکه توسعه مشاغل خانگی نقش بسزایی در تعالی و رشد شرایط اقتصادی یک جامعه دارد، بیان داشت: اشتغال در توانمندسازی افراد و بازداری از ناهنجاری‌های اجتماعی تاثیرگذار است و با ایجاد زمینه‌های اشتغال می‌توان شاخص‌های اجتماعی شهرستان را به حد مطلوبی افزایش داد.

 

وی در ادامه افزود: مدیران شهرستان پیشوا مکلف هستند برای جذب سرمایه گذاران که زمینه ساز ایجاد اشتغال و توسعه پایدار شهرستان هستند، تمام ظرفیت خود را به کار گرفته و بستر‌های لازم برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی با اولویت ایجاد اشتغال در مناطق روستایی فراهم آورند.

 

معاون برنامه ریزی و اداری فرماندار شهرستان پیشوا در پایان بر هماهنگی در سیاست‌ها و خط مشی‌های اجرایی شهرستان به منظور هدفمند کردن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تطبیق ان با نیاز بازار کار تاکید کرد.

منبع خبر: وزارت تعاون
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics