تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مشکلی در تامین­ ارز برای واردات قطعات لوازم خانگی نداریم

وزیر صمت با بیان این که در حوزه تامین­ ارز برای واردات قطعات لوازم خانگی هیچ مشکلی نداریم گفت: یکی از صنایعی که در دوره تحریم می تواند شکوفاتر شود و به بازارهای صادراتی منطقه راه پیدا کند صنعت لوازم خانگی است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا رحمانی با اشاره به اینکه در گذشته مشکلاتی برای تهیه مواد اولیه و­ قطعات برای صاحبان صنعت لوازم خانگی بوجود آمده­ افزود: در جلسه مشترک با مسئولان گمرک جمهوری اسلامی مقرر شد­ اقدامات لازم برای تسهیل در واردات قطعات و ملزومات مورد نیاز این صنعت انجام شود.

وی گفت: مشکلاتی مانند ثبت سفارش، تخصیص ارز­ و مباحث گمرکی مسائل جزئی است و با همکاری دستگاه های مربوط قابل حل است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وزیر صنعت، معدن و تجارت­ افزود:­ دستگاه های مربوطه­ همکاری با صاحبان صنعت لوازم خانگی را تکلیف ملی بدانند و هرکجا هر کس می تواند مسائل مربوط را تسهیل کند.

رحمانی گفت: در حوزه تامین­ ارز برای واردات قطعات،­ هیچ مشکلی نداریم اما واردات لوازم خانگی را ممنوع کردیم.

 

 

وی توسعه و رونق تولید در بخش صنعت لوازم خانگی را در شرایط کنونی از فرصت های کشور دانست و افزود: محصولات و تولیدات داخلی سطح کیفی خوبی دارند و با­ کالاهای خارجی قابل رقابت است.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:­ یکی از صنایعی که در دوره جدید می تواند شکوفاتر شود و به بازارهای صادراتی منطقه راه پیدا کند صنعت لوازم خانگی است.

رحمانی گفت: در شرایط کنونی رئیس جمهور و دولت بطور جدی تقویت و حمایت از صنایع داخلی­ از جمله صنعت لوازم خانگی را پی گیری و حمایت می کنند.

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics