تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تهیه نقشه راه بازار مسکن برای رفع معضلات موجود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در حوزه مسکن باید بدانیم که در استان چه تعداد مسکن موردنیاز است، و چقدر و با چه متراژی باید احداث شود؛ برای این موضوع در اقدامی که اخیراً صورت گرفته، در گام نخست مشاور تحلیل بازار مسکن اداره راه و شهرسازی تا پایان آذرماه خروجی اطلاعات را ارائه خواهد داد که به‌عنوان نقشه راه نقش بسزایی در حل مشکلات مسکن خواهد داشت.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا مسعود حق لطفی -مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین-  درخصوص شناسایی و حل مشکلات مختلف حوزه مسکن و شهرسازی اظهار کرد: در هر موضوعی شناخت مشکل مهم‌ترین اصل است برای نمونه در حوزه مسکن باید بدانیم که در استان چه تعداد مسکن مورد نیاز است، و چقدر و با چه متراژی باید احداث شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: برای این موضوع در اقدامی که اخیراً صورت گرفته، در گام نخست مشاور تحلیل بازار مسکن اداره راه و شهرسازی تا پایان آذرماه خروجی اطلاعات را ارائه خواهد داد که به‌عنوان نقشه راه نقش بسزایی در حل مشکلات مسکن خواهد داشت.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: وزارتخانه راه و شهرسازی و منابع موجود راهکارهایی برای بافت فرسوده ارائه داده است که باید با یک برنامه‌ریزی صحیح آن را اجرایی کنیم.

 

وی در اشاره به احداث راه عنوان کرد: طبق برنامه ششم توسعه باید کلیه راه‌های اصلی استان چهار خطه شود که بر این اساس باید 25 کیلومتر راه در محور «محمدیه- آبیک» و 9 کیلومتر راه نیز در آوج احداث شود که برای این امر اعتباری بالغ‌ بر 400 میلیارد تومان نیاز است و درحال حاضر برای جذب آن در تلاش هستیم.

 

حق‌لطفی اضافه کرد: در حوزه راه روستایی نیز 450 کیلومتر برای روستاهای بالای 20 خانوار داریم که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در برنامه ششم توسعه باید آن‌ها را به اتمام برسانیم.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین  مبنی بر انعکاس شبهه‌هایی در خصوص دخالت افرادی در فرآیند تصمیم‌گیری حوزه‌های مختلف استان گفت: امور برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در این اداره بر اساس سیاست‌های ابلاغی دولت و وزارتخانه در قالب برنامه ششم توسعه و بودجه سنواتی دولت و استان پیش‌بینی و اجرا می‌شود البته بنده درباره حوزه فعالیت خود سخن می‌گویم و از سیاست‌های سایر دستگاه‌های اجرایی اطلاعی ندارم.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics