تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ایمیل جمهوری‌خواهان آمریکا هک شد

آمارها حاکی از آن است که آدرس ایمیل و پست الکترونیکی چهار نفر از دستیاران ارشد کمیته کنگره ملی حزب جمهوری‌خواه ایالات متحده آمریکا هک شده و در دسترس هکرها قرار گرفته است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، با توجه به افزایش روزافزون نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به وسائل الکترونیکی همچون رایانه و گوشی‌های هوشمند، بسیاری از ایمیل‌های مقامات ارشد سیاسی و دولتی در سراسر جهان همواره مورد هک و نفوذ هکرها قرار می‌گیرند و این امر مشکلات امنیتی متعددی را برای کشورهای مختلف ایجاد می‌کند. باوجود تلاش و هشدار متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری، سالانه بارها اخبار هک و نفوذ هکرها به ایمیل و حساب‌های کاربری مورداستفاده مقامات سیاسی و دولتی در رسانه‌ها به گوش می‌رسد.  

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مقامات حزب جمهوری‌خواه در ایالات متحده آمریکا افشا کرده‌اند که ایمیل و حساب کاربری پست الکترونیک چهار نفر از دستیاران ارشد عضو کمیته ملی این حزب در جریان برگزاری انتخابات میان دوره ای سال جاری میلادی هک شده است.

 

بر اساس گزارش وب سایت Channel NewsAsia، در ماه‌های گذشته اخبار و گزارش‌های بسیاری در خصوص نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به ایمیل و حساب‌های کاربری شخصی و یا رسمی مقامات ارشد سیاسی و حزبی در آمریکا منتشر شده است که نشان می‌دهد تلاش‌های بسیار زیادی به منظور تاثیرگذاری در سیاست‌های داخلی و خارجی کاخ سفید صورت گرفته است.

 

هنوز معلوم نشده است که هکرها و مجرمان سایبری مربوطه از سوی چه کشور و چه نهادی تحت حمایت قرار گرفته‌اند و یا حتی از چه طریقی به گذرواژه و حساب کاربری این دستیاران ارشد دسترسی پیدا کرده‌اند.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics