تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سازمان میادین همکاری کند قیمت گوجه به ۳ هزار تومان کاهش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی گفت: در صورتی که سازمان میدان میوه و تره بار با سازمان تعاون روستایی همکاری کند قیمت گوجه فرنگی در کلان شهرها به ۳۰۰۰ تومان تا ۳۲۰۰ تومان می رسد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری تسنیم وی افزود: خرید توافقی پرتقال به منظور افزایش قیمت این محصول و حمایت از باغداران با قیمت هر کیلوگرم1700 تا 1850 تومان خرید میشود و اجازه نخواهیم داد قیمت این محصول از 2 هزار تومان کمتر شود  و ما تا 1900 تومان تا 2 هزار تومان خرید خواهیم داشت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ادامه داد: به سه شکل، خرید توافقی مرکبات، شامل خرید سردرخت، سردخانه و همکاری با سورتینگ داران، داریم.

 

وی تصریح کرد: الگوهای خرید توافقی مرکبات برای تحویل در 10 روز آخر اسفند نیز طراحی شده است  و اتحادیه های مرکزی تعاونی و  ملی با قدرت حضور دارند و نظارت می کنند.

 

 صادرات پرتقال به عراق

وی اظهار داشت: کشاورزان برداشت خود را به صورت منطقی ادامه دهند و آرام آرام با روند قیمتی که ما تعیین کرده ایم همراه باشند.

 

معاون وزیر جهاد کشاورزی در واکنش به سرنوشت پرتقالهای خریداری شده توسط دولت گفت:این پرتقالها در حال ورود به بازار در کلان شهرها است و بخشی از آنها نیز انبار شده و از طرفی مسیر صادرات به عراق نیز باز است و قراردادها با بازرگانان عراقی در حال توشیع است.

 

سازمان میادین همکاری کند قیمت گوجه به 3 هزار تومان کاهش می‌یابد

 

شیرزاد گفت: رصد قیمت در فارس، بوشهر جیرفت و کهنوج آغاز شده و بازار این محصول تحت کنترل است  و اکنون هزار 900 تومان تا 2000 گوجی فرنگی خوراکی و قیمت گوجه ربی حدود هزار تومان به فروش میرسد اما قیمتها در تهران بالاتر است به همین منظور در حال انتقال این محصول از محلهای تولید به دیگر شهرها هستیم.

 

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: میادین میوه و تره باید با ما همکاری بیشتری داشته باشند تا بتوانیم در این بازار تعادل ایجاد کنیم و گوجه را به قیمت مناسب تری به دست مصرف کننده شهری برسانیم. 

 

وی تصریح کرد:در صورتی که سازمان میدان میوه و تره بار با سازمان تعاون روستایی همکاری کند قیمت این محصول در کلان شهرها به 3000 تومان تا 3200 تومان می رسد.

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics