تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انتشار گزارش وضعیت سال 2018

گزارش وضعیت سال 2018 شاخص بین المللی پاسخگوئی مالی بخش عمومی که به تازگی منتشر شده، شامل تحلیل اطلاعات به دست آمده است که اطلاعات 150 حوزه از سراسر جهان را بررسی می کند تا درک نسبت به گزارشگری مالی بخش عمومی را توسعه دهد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از حسابرس، گزارش وضعیت سال 2018 شاخص بین المللی پاسخگوئی مالی بخش عمومی که به تازگی منتشر شده، شامل تحلیل اطلاعات به دست آمده توسط فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) و انجمن رسمی مالیه عمومی و حسابداری (CIPFA) است که اطلاعات 150 حوزه از سراسر جهان را بررسی می کند تا درک نسبت به گزارشگری مالی بخش عمومی را توسعه دهد. یافته های این گزارش، تصویر مثبتی از تلاشهای جهانی را، برای استفاده از حسابداری تعهدی و پذیرش استانداردهای بین المللی حسابداری بخش عمومی(IPSAS) در آینده، نشان می دهد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

براساس این گزارش، 65 درصد از دولتها طی 5 سال آینده بر مبنای تعهدی گزارش خواهند داد. بزرگترین فرصت برای اصلاح به مبنای تعهدی در طول این زمان، مربوط به قاره های آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین و حوزه کارائیب خواهد بود.

 

همچنین تا پایان سال 2023، به تقریب 73 درصد از دولتهایی که به مبنای تعهدی گزارش خواهند داد، از استانداردهای بین المللی حسابداری بخش عمومی، به یکی از سه روش، استفاده خواهند کرد: مستقیم، غیرمستقیم، یا به عنوان مرجع.   


نسخه کامل این گزارش در مرکز اطلاع رسانی اینترنتی حسابرس، صفحه «آرشیو منابع مهم/ حسابداری بخش عمومی» در دسترس است.

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics