تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۳۰شرکت به لیست معافیت های مالیاتی افزوده شد

۳۰ شرکت با تایید سازمان بورس، فرابورس و همچنین بورس کالا مشمول بخشودگی مالیاتی ماده ۱۴۳ قانون مالیات‌های مستقیم شد. نادر جنتی معاون مالیات های مستقیم موضوع بخشودگی مالیاتی ۳۰ شرکت با تایید سازمان بورس، فرابورس و همچنین بورس کالا را ابلاغ کرد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از روزامه، در ابلاغیه نادر جنتی؛ معاون مالیات های مستقیم به مخاطبین/ ذینفعان، امور مالیاتی شهر و استان تهران و ادارات کل امور مالیاتی پیرامون تاییدیه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس و نیز بورس کالا موضوع بخشودگی مقرر در ماده ۱۴۳ قانون مالیات های مستقیم آورده است: پیرو بخشنامه ­های منتهی به شماره ۱۰۹/۹۷/۲۳۰/د مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ به منظور اعمال بخشودگی موضوع ماده ۱۴۳ قانون مالیات های مستقیم تعداد یک برگ فهرست مربوط به ۲۷ مورد تاییدیه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس و یک برگ فهرست مربوط به ۳ مورد تاییدیه شرکت های پذیرفته شده در بورس کالا از تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ لغایت ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ مربوط به دوره های مالی مندرج در فهرست مذکور موضوع پیوست نامه شماره ۴۰۹۱۴/۱۲۲ مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال می شود.

 

مقتضی است ادارات امور مالیاتی با عنایت به لیست های پیوست و تاییدیه های مربوط وفق مقررات اقدام نمایند. بدیهی است سایر موارد نیز به محض دریافت متعاقبا ارسال خواهد شد.

منبع خبر: روزامه
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics