تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مالیات فعالان اقتصادی تقسیط می‌ شود

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان تصریح کرد: امکان پرداخت مالیات صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان در اقساط بلندمدت وجود دارد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از روزامه، مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان تصریح کرد: امکان پرداخت مالیات صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان در اقساط بلندمدت وجود دارد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مهدلو، مدیر کل امور مالیاتی اصفهان با بیان اینکه تعامل با فعالان اقتصادی و رفع مشکلات آنان از اولویت‌‌های اداره کل امور مالیاتی استان است، اظهار داشت: بخشودگی جرایم و تقسیط برای فعالان اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

 

مهدلو با بیان اینکه انضباط مالی باید در کشور رعایت شود، افزود: واریز مالیات برارزش افزوده به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های شهرستان شهرضا نمونه بارزی از توسعه و آبادانی شهری از طریق پرداخت مالیات است.

 

وی با تأکید بر این‌که رضایت مودیان از دستگاه مالیاتی مهمترین سرمایه نظام مالیاتی است، خاطرنشان کرد: حفظ شأن و کرامت مودیان مقدم بر هر امری است و تلاش داریم با اجرای قوانین و عدالت مالیاتی، فرهنگ مالیاتی را ارتقا بخشیم.

 

مهدلوخاطرنشان کرد: فعالان صنعتی که بر اساس احکام قضایی ممنوع الخروج شده‌اند می‌توانند با تقسیط بدهی، امکان خروج از کشور را پیدا کنند.

 

وی با تأکید بر ضروت شفاف‌سازی فعالیت دلالان، افزود: اعلام نشدن گردش مالی در واحدهای صنعتی و تولیدی و یا مراجعه به دلال‌ها، که صدور فاکتورهای قانونی را با مشکل مواجه می‌کند، در نهایت به زیان کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است.

منبع خبر: روزامه
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics