تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دومین بورس بزرگ آلمان، صرافی ارز دیجیتال بدون کارمزد راه‌اندازی می‌کند

گروه بورس اشتوتگارت (Stuttgart Exchange Group) که دومین بورس بزرگ اوراق بهادار آلمان است، با همکاری مؤسسه بانکی سولاریس (SolarisBank) در حال ایجاد زیرساخت مربوط به یک صرافی ارزهای دیجیتال است که کارمزدی از مشتریان خود دریافت نخواهد کرد.

در حالی که بعضی از طرفداران سرسخت ارزهای دیجیتال، خواهان دستاوردهای بانکی گسترده در فضای پر تنش ارزهای دیجیتال هستند، برخی دیگر نیز معتقدند که این امر با ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال، در تضاد است. با این حال، نمی‌توان بازار را از حرکت به‌سوی سطوح بالای یکپارچگی مالی، بازداشت.


تأسیس صرافی ارزهای دیجیتال با کارمزد صفر

با اینکه گروه بورس اشتوتگارت در ماه می اعلام کرده بود که یک برنامه موبایل خریدوفروش ارزهای دیجیتال با کارمزد صفر را در دستور کار خود قرار داده است، هم‌اکنون شاهد شکل‌گیری زیرساخت‌های این پروژه هستیم. غول‌های بورس آلمان، در حال همکاری با شرکت فین‌تک و پلتفرم بانکی سولاریس (SolarisBank) هستند تا به این هدف، واقعیت ببخشند.

 

تلاش‌های مشترک این دو شرکت در ساخت یک صرافی جدید، به اوج خود خواهد رسید و بر اساس برنامه مشخص‌شده، در نیمه اول سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی خواهد شد. این صرافی، از پلتفرم مالی سولاریس بانک، به‌عنوان پایه و اساس پروژه خود استفاده خواهد نمود.

 

بورس اشتوتگارت از سال ۱۸۶۰ فعال بوده و در حال حاضر نهمین بورس بزرگ اوراق بهادار در اروپاست که به لحاظ اعتماد، اطمینان و اعتبار، صرافی جدید را به مراحل بالاتری خواهد رساند.


همکاری برای ساخت یک صرافی تلفیقی

 

دومین بورس بزرگ آلمان، صرافی ارز دیجیتال بدون کارمزد راه‌اندازی می‌کند

 

این خبر، روز چهارشنبه در یک گزارش مطبوعاتی منتشر شده بود که در آن، به برخی از جزئیات تلاش‌های مشترک صورت گرفته از سوی بورس اشتوتگارت و سولاریس بانک اشاره شده است. رول‌اند فولز، مدیرعامل سولاریس بانک در رابطه با این مشارکت و پتانسیل بالای پروژه جدید، با خوش‌بینی گفت:

    ساخت یک پلتفرم معاملاتی کارآمد و قابل‌اعتماد، گامی ابتدایی از همکاری ما در جهت تحقق چشم‌انداز «دنیای مالی تلفیقی» که ترکیبی از ارزهای سنتی و ارزهای دیجیتال در آن استفاده شده است.

 

به‌نظر می‌رسد از بین بردن شکاف بین ارزهای سنتی و ارزهای دیجیتال، هدف اصلی این پروژه است. صرافی امنی که حفاظت‌های لازم تا سقف ۱۰۰ هزار یورو را فراهم می‌کند که توسط دستگاه‌های نظارتی آلمان به نام‌های بَفین (BaFin) و بوندس‌بانک (Bundesbank) کنترل خواهد شد.

 

همچنین بر اساس اخبار منتشر شده، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، هر دو جزو گزینه‌های قابل معامله خواهند بود. علاوه بر این، در اوایل سال جاری پلتفرمی برای ICO نیز در نظر گرفته شده است که در حال ساخت است.

 

هرچه مؤسسات مالی بزرگ و صنعت ارزهای دیجیتال به هم نزدیک‌تر می‌شوند، پروژه‌های مشترک مانند این صرافی بدون کارمزد، متداول‌تر خواهند شد و این مسئله خبری بسیار خوب برای سرمایه‌گذاران بالقوه است که در حال حاضر به دنبال اعتماد و اعتبار بیشتری هستند.

 

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics