تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آخرین وضعیت بودجه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی از زبان وزیر علوم

وزیر علوم از تخصیص حدود ۷۰ درصدی بودجه جاری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سال ۹۷ خبر داد و گفت: براساس قولی که داده شده است این بودجه تا پایان سال به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص داده خواهد شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا دکتر منصور غلامی ، ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت پرداخت بودجه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش علمی وپژوهشی کشور اشاره کرد و گفت: تلاش ما در سال ۹۷ این بوده است که بودجه جاری این مراکز در موعد مقرر پرداخت شود. سازمان برنامه و بودجه کشور نیز نظر مثبتی داشت تا اعتبارات مصوب ۹۷ این دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور به صورت تکمیل پرداخت شود البته در بخش‌های مختلف پیشرفت خوب بوده است و تا این زمان سازمان برنامه و بودجه یک مقداری از پرداخت‌های جاری عقب است که البته قول مساعد برای جبران آن داده شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در ادامه تصریح کرد: تا پایان سال این توافق وجود دارد که بودجه دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی به صورت کامل پرداخت شود و در حال حاضر تخصیص بودجه این مراکز بالای ۷۰ درصد است و البته این تخصیص در بین دانشگاه‌های مختلف یک مقداری تفاوت دارد ولی از نظر تامین ریالی و نقض شدن این بودجه هنوز به ۷۰ نرسیده‌ایم.

 

وزیر علوم در پایان خاطر نشان کرد: بودجه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور همانند سال گذشته براساس قولی که داده شده به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی پرداخت می‌شود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics