تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بانک هایی که در سامانه وام ازدواج هستند ولی وام نمی دهند!

توصیه می شود به لیست بانک های موجود در سامانه دریافت وام ازدواج بیشتر دقت کنید چراکه برخی از این بانک ها با وجود نامشان در لیست فعلا توانایی پرداخت وام ازدواج را ندارند. پرداخت تسهیلات ازدواج از سوی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری همچنان به سختی و به کندی صورت می گیرد.

 

به تاز گی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری رویه ای را در پیش گرفته اند که علیرغم دستور بانک مرکزی برای پرداخت هیچ‌گونه پرداختی در تسهیلات ازدواج صورت نمی گیرد.

 

یکی از مخاطبان اخبار بانک در تماس با ما گفت: چندی پیش برای دریافت وام ازدواج در سایت بانک مرکزی ثبت نام کردم.

 

وی ادامه داد: یکی از بانک های موجود در لیست سامانه را برای دریافت وام ازدواج انتخاب و چند روز بعد برای پیگیری امور به آن بانک مراجعه کردم.

 

این مخاطب افزود: پس از مراجعه به بانک با پاسخ جالبی از سوی کارمندان آن مواجه شدم و آن اینکه تسهیلات ازدواج را پرداخت نمی کنیم. وقتی با اعتراض من روبرو شد کارمند بانک اعلام کرد ما سال گذشته بیشترین سهمیه در نظر گرفته شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرده ایم بنا براین در سال جدید تاکنون پرداختی در این باره نداشته ایم.

 

این شهروند ادامه داد: به رئیس بانک مذکور اعتراض کردم که چرا با وجود عدم توانایی در پرداخت تسهیلات ازدواج نام شما در سایت بانک مرکزی وجود دارد و رئیس بانک نیز گفت بانک مرکزی نام بانک ما را درج کرده و ما تسهیلات ازدواج فعلا پرداخت نمی کنیم و باید با مراجعه مجدد به سایت بانک مرکزی بانک خود را تغییر دهید.  

منبع خبر: اخبار بانکی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics