تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اجرای۴۰پروژه ورزشی ازمحل۲۷صدم درصد مالیات برارزش افزوده در استان

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرا، تکمیل و تعمیر ۴۰ پروژه ورزشی از محل ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده در استان خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از روزامه، سید محمد تقی علوی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: از مجموع این ۴۰ پروژه ۹ پروژه متعلق به شهرستان بویراحمد است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

علوی با بیان اینکه با هدف توزیع عدالت محور خدمات و زیرساخت ها هدفگذاری هایی در تمام مناطق استان انجام شده است، ابراز داشت: مجموعه ورزشی ساحلی مرکز استان با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در دست ساخت است.

 

علوی با اشاره به اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی برای تکمیل اماکن ورزشی شهرستان بویراحمد، بیان داشت: تکمیل و ارتقای چندین مجموعه ورزشی در این بخش عملیاتی می شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان از پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۶۰ درصدی این پروژه ها خبر داد و گفت: هدفگذاری افتتاح تمام ۹ پروژه  از محل ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان بویراحمد تا پایان سال ۹۸ انجام شده است.

 

علوی با اشاره به ایجاد جاده سلامت، ابراز داشت: ساخت این پروژه ورزشی با اعتبار ۷۸۰ میلیون تومان در شهرستان بویراحمد اجرایی می شود.

منبع خبر: روزامه
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics