تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مالیات‌ستانی انگلستان به رکورد ۷۵ میلیارد پوند رسید

شرکت‌های خدمات مالی در سال مالی اخیر با پرداخت ۷۵ میلیارد پوند مالیات رکورد زدند. مدیران شهری هشدار می‌دهند برگزیت بی‌برنامه می‌تواند این میزان را به شدت کاهش دهد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از روزامه، در سال مالی اخیر، شرکت‌های خدمات مالی با پرداخت ۷۵ میلیارد پوند رکورد زدند. این درحالی اتفاق افتاد که مدیران شهری هشدار می‌دهند یک برگزیت بی‌برنامه می‌تواند حفره بزرگی در میزان وصول مالیات ایجاد کند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

طبق تحقیقات شرکت مشاور پی‌دابلیوسی و سازمان شهری لندن، که دولت محلی این منطقه برای اموردماای است، کل مالیات دریافت شده امسال تا پایان ماه مارچ، ۴ درصد از رقم ۷۲.۱ میلیارد پوند سال گذشته بیشتر شده است.

 

ثبت رکورد امسال درحالی است که سال گذشته هم میزان مالیات جمع‌آوری شده رکورد زده بود.

 

بخش شهری، بیشترین مالیات را در انگلستان پرداخت می‌کند و یک دهم کل مالیات‌های پرداخت شده انگلستان از این بخش تامین می‌شود.

 

در همین زمان تحلیل‌گران هشدار دادند که برگزیت بی‌برنامه می‌تواند منجر به از دست رفتن هزاران متخصص بخش مالی و انتقال میلیاردها پوند سرمایه به خارج از انگلستان شود.

 

در ۱۱ دسامبر، قانون‌گذاران خود را برای رای‌گیری حیاتی در مورد توافق خروج انگلستان از اتحادیه اروپا آماده می‌کنند. شرکت‌های شهری انگلیس نگرانند که تصویب نشدن این توافق منجر به آشفتگی سیاسی در انگلیس شده و در ماه مارچ آینده، این کشور بدون به دست آوردن توافق تجاری، از اتحادیه اروپا خارج شود.

 

میزان مالیات پرداختی شرکت‌های صنعتی در سال مالی منتهی به مارچ ۲۰۱۸، بیش از یک پنجم جهش کرد و به ۱۴.۱ میلیارد پوند رسید. این میزان در سال گذشته ۱۱.۶ میلیارد پوند بود.

 

مالیات‌های پرداختی کارگران انگلستان، در همین دوره به ۳۲.۹ میلیارد پوند رسید که بیشترین سهم مالیات پرداخت شده را به خود اختصاص داده است.

منبع خبر: روزامه
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics