تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۵۱ میلیارد تومان مالیات بر ارزش‌افزوده در زنجان پرداخت شده است

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۱ میلیارد تومان مالیات بر ارزش‌افزوده در استان زنجان پرداخت‌شده است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از روزامه، میرحیدر رضوی شامگاه چهارشنبه در جلسه رفع موانع تولید، گفت: یکی از تأکیدات این سازمان، تسهیل در پرداخت و استرداد مبلغ مالیات بر ارزش‌افزوده است که این مهم در حال بررسی برای عملیاتی شدن در استان‌ها است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته توانستیم زمان استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده را از ۹ ماه در سال ۹۵ به ۴۵ روز در سال جاری کاهش دهیم، تصریح کرد: اقداماتی که در زمینه استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده در استان صورت گرفته، باعث شده است که زنجان در این زمینه بتواند رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دهد و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

 

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با تأکید بر اینکه در خصوص استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده هیچ‌گاه به دنبال این نبوده‌ایم که عملکرد مغرضانه‌ای از خود به جای بگذاریم، اظهار کرد: در ماه جاری میزان مالیات بر ارزش‌افزوده استرداد شده در استان ۱۸ میلیارد تومان بوده که بخش اعظمی از آن تسویه شده و در تلاش هستیم بخش اندک باقی‌مانده آن نیز تا هفته آینده تسویه شود.

 

میر رضوی با یادآوری اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵۱ میلیارد تومان مالیات بر ارزش‌افزوده پرداخت‌شده است، افزود: آنچه امروز در عرصه امور مالیاتی انجام می‌شود، این است که بررسی‌ها به‌صورت جداگانه بوده و در تلاش هستیم با ایجاد پیش‌زمینه طرح جامع مالیاتی، رسیدگی به عملکرد سال گذشته در قالب یک حوزه و توسط یک ممیز صورت گیرد.

 

در ادامه این جلسه، رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: در شرایط فعلی که واحدهای تولیدی به دلیل بالا رفتن نرخ ارز دچار تنگناهایی برای تأمین سرمایه در گردش خود هستند، حساب‌هایشان از سوی سازمان امور مالیاتی قفل می‌شود و در این میان گله‌مندی از دولت و سازمان امور مالیاتی وجود دارد.

 

غلامحسین جمیلی افزود: بخش عمده اشتغال استان زنجان در سرب و روی است و باید به مسائل و مشکلات این شرکت توجه شود.

منبع خبر: روزامه
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics