تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
مسئول نهاد صنفی کارگران کارخانه آبفر:

تشدید نگرانی کارگران آب‌فر از تعطیلی کارخانه

مسئول نهاد صنفی کارگران کارخانه آبفر می گوید، با به فروش رسیدن تمامی تجهیزات این کارخانه تولید کننده کنتورهای آب، نگرانی کارگران باقیمانده از تعطیلی این کارخانه بیشتر شده است.

«ابولقاسم قادری» رئیس شورای اسلامی کار کارخانه آبفر در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: تمامی تجهیزات تولید کارخانه آبفر تولید کننده کنتورهای آب به فروش رسیده است و همین موضوع یک گام کارخانه به تعطیلی نزدیک‌تر کرده است.

 

اعلام این خبر از سوی مسئول نهاد صنفی کارگران کارخانه آبفر در شرایطی است که هنوز در این کارخانه نزدیک به ۴۰ کارگر باقیمانده‌ و از قرار معلوم قرارداد آنها تا پایان اردیبهشت اعتبار دارد.

 

وی گفت: تا به امروز این کارگران امیدوار بوده‌اند تا در صورت از سرگیری فعالیت‌های این کارخانه نه‌تنها قرارداد آنها تمدید که بر شمار همکارانشان افزوده شود.

 

همچنین بخش زیادی از تولیدات این کارخانه تا پایان سال به فروش رسیده بود اما مشخص نیست که به چه دلایلی سهام دارعمده این کارخانه تصمیم به فروش تجهیزات این کارخانه و تعطیلی احتمالی آن گرفته است.

 

قادری در پایان افزود: اواخرسال ۹۵ اعضای تعاونی مصرف کارخانه آبفر تصمیم گرفته بودند تا برند آبفر را از سهام دارعمده آن خریداری کنند تا بتوانند با خرید تجهیزات این کارخانه به صورت قسطی تولید را ادامه دهند اما این تصمیم مورد مخالفت سهام دار اصلی کارخانه قرار گرفت.

منبع خبر: خبرگزاری کار ایران ایلنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics