تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
عضو شورای اسلامی کار کارخانه پلی‌اکریل مطرح کرد؛

رفع مشکلات صنعت؛ خواسته کارگران

علیرضا خرمی می‌گوید: گرچه حضور در انتخابات یک تکلیف است، اما کارگران توقع دارند کسانی سر کار بیایند، که نگاهی هم به پایین داشته باشند.

علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار کارخانه پلی‌اکریل اصفهان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با انتخابات پیش‌رو و شرایط فعلی کارگران گفت: بحران در اقتصاد و صنعت، بیش از همه دامان کارگران را می‌گیرد و رفع این بحران‌ها مهمترین خواسته کارگران است.

 

وی با بیان این که کارگران حضور در انتخابات را یک تکلیف می‌دانند؛ افزود: در هر انتخاباتی بیشترین رای متعلق به کارگران است، اما برآورده کردن مطالبات کارگران هیچگاه در اولویت برنامه‌های مسئولان نبوده‌است.

 

خرمی ادامه داد: توقع کارگران این است که کسانی سر کار بیایند که نگاهی هم به پایین داشته باشند و فرودستان را در تصمیم‌گیری‌ها نادیده نگیرند.

 

عضو شورای اسلامی کار کارخانه پلی‌اکریل اصفهان با ذکر مشکلات کارگران این کارخانه و خوابیدن تولید در ماههای گذشته گفت: بهتر است مسئولان از شعار کم کنند و بر عمل بیفزایند؛ برای اشتغال‌زایی لازم نیست همیشه افتتاح و راه‌اندازی در کار باشد؛ کافی است همین واحدهای تعطیل شده و مشکل دار را سروسامان دهند تا تعداد زیادی از کارگران جامعه و خانواده های آنها از این وضعیت بحران خارج شوند.

منبع خبر: خبرگزاری کار ایران ایلنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics